۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 307245

بي نظمي هاي مكرركرارجاسم هم باعث عقب نشيني استقلالي ها نشده و سرمربي اين تيم صراحتا اعلام كرده نمي تواند اين بازيكن پرحاشيه را اخراج كند...

مظلومي: من نمي توانم كراررا اخراج كنم

به گزارش قدس آنلاين،پرویز مظلومی بعد از تساوی استقلال در مقابل نیروی زمینی گفت: بازی پرفشاری بود. تیم ما در دوران بدنسازی حضور داشت و طبیعی هم بود که بدن بازیکنان بگیرد و نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. در تعطیلات لیگ، صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم. از مسئولان باشگاه هم تشکر می‌کنم که با وجود مشکلات مالی، این اردو را برای ما تدارک دیدند.

وی اضافه کرد: حدود هفت، هشت بازیکن‌مان را در این مدت نداشتیم. دو بازیکن‌مان در تیم‌ملی بزرگسالان و چهار بازیکن‌مان در تیم‌ملی امید بودند. هرایر مگویان هم به دلیل بازی تیم‌ملی کشورش در ارمنستان به سر می‌برد. ریوالدو هم به دلیل مشکلات مالی فعلا در تمرینات حاضر نیست. با این همه، اردوی خوبی را برگزار کردیم.

سرمربی استقلال تهران با گلایه از سازمان لیگ، اظهار کرد: بازی مقابل نفت‌تهران را به دلیل حضور بازیکنانمان در تیم‌های ملی به تعویق انداختند اما بازی در جام‌حذفی چه می‌شود؟ آیا این بازی مهم نیست؟ در دوره‌های گذشته شاهد بودیم که چند تیم بزرگ به وسیله تیم های کوچک حذف شدند. شاید بتوان شکست در لیگ را جبران کرد اما در جام‌حذفی قابل جبران نیست. کاشانی مدیر تیم‌ملی امید به من قول داده بود که به دلیل حضور بازیکنان استقلال در تیم‌ملی امید دیدارمان در جام حذفی هم به تعویق بیافتد. امیدوارم بازی ما در جام حذفی را به تعویق بیاندازند.

وی همچنین با بیان اینکه در فوتبال ایران تعامل نیست، ادامه داد: چهار بازیکن امید ما چهارشنبه به ایران می‌آیند. دو بازیکن برزگسال هم پنج‌شنبه می‌آیند. چرا کی‌روش در این چند روز یک روز از تمرینات را تعطیل نکرد تا بازیکنان تیم‌ملی برای اخذ ویزا به دوبی بروند؟ در حال حاضر بازیکنان بعد از اتمام دیدار با هند باید به دوبی بروند تا ویزا بگیرند و دقیقا شب بازی استقلال به تیم اضافه می‌شوند. به همین دلیل نامه زده‌ایم که این دیدار به تعویق بیافتد.

وی درباره مشکلات مالی هم گفت: کادرفنی و پزشکی استقلال تا به حال ریالی نگرفته‌اند. قراردادم را با استقلال سفید امضا کرده‌ام و انتظار پول ندارم و به دنبال این مسائل نیستم اما به عناون مسئول فنی تیم باید از حق کادر فنی دفاع کنم.

مظلومی درباره مشکلات مالی اضافه کرد: همه باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس مشکل مالی دارند. من همیشه به بازیکنانم گفته‌ام شما که می‌دانید استقلال مشکل مالی دارد چرا به این تیم می آیید. اگر واقعا باشگاه دیگری مبلغ بهتری به شما می‌دهد چرا به استقلال می‌آیید. البته می‌دانم که این گونه مشکلات در همه جا وجود دارد. این را هم باید در نظر بگیرید داستان بازیکنان خارجی با بازیکنان ایرانی متفاوت است زیرا واقعیت این است که بازیکن خارجی برای پول به ایران می آید. من همیشه به باشگاه تاکید می‌کنم که دستمزد بازیکنان خارجی را زودتر از ایرانی‌ها پرداخت کند چرا که من خودم هم در خارج از کشور کار کنم به دنبال جذب درآمد هستم. بازیکن خارجی وقتی پول نگیرد و شرایط زندگی هم برایش سخت باشد خیلی از مشکلات را تحمل نخواهد کرد. ریوالدو هم به خاطر مشکلی که در مسکن داشت، تصمیم گرفت از استقلال جدا شود. البته این بازیکن حق نداشته در تمرینها شرکت نکند اما قرار است مدیربرنامه‌هایش بیاید و درباره جدایی‌اش صحبت کند.

وی درباره کرار هم گفت: در هفته گذشته یکی از پرتلاش‌ترین و با انگیزه‌ترین بازیکنان تیمم بود اما خانواده‌اش مشکل مسکن داشتند. گویا از هتل محل اقامت بیرون شان کردند و آنها مجبور شدند به کرج بروند. کرار هم پیش من آمد و اجازه خواست که اردو را ترک کند اما من گفتم صبح این کار را انجام بدهد. با این حال او به حرفم گوش نکرد و شبانه اردوی تیم را ترک کرد و صبح که به اردو بازگشت من اجازه حضورش را ندادم.

مظلومی درباره صحبتهای بزرگی که گفته بود کرار نباید در استقلال بماند، اظهار کرد: بزرگی حق ندارد درباره ماندن یا نماندن بازیکنی صحبت کند. من کرار را از نظر فنی تایید کردم و همین حالا هم او را تایید می‌کنم اما باید مشکلاتش برطرف شود.

او درباره شانس قهرمانی تیمش هم گفت: ابتدا به دنبال این هستیم که سهمیه آسیایی را بگیریم اما قاعدتا نمی‌توانیم نیم نگاهی به جام نداشته باشیم چرا که هواداران از ما انتظار دارند و ما در این مسیر تلاش خواهیم کرد.

مظلومی در پاسخ به سوالی درباره کرار اضافه کرد: همانطور که گفتم کرار از نظر فنی بازیکن خوبی است و اگر مشکلی نباشید او هم مشکلی ایجاد نمی‌کند. به شخصه نمي توانم كراررا اخراج كنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.