سینا حسینی: سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب و سؤال برانگیز ارقام منتشر شده از قرارداد بازیکنان، ...

 شعبده بازی سازمان لیگ؛ مبلغ قراردادها غیب شد!

 مربیان و عوامل اجرایی و فنی تیمهای لیگ برتری را از روی خروجی تارنمای رسمی این سازمان حذف کرد تا این پرسش برای اهالی فوتبال به وجود بیاید که چرا و به چه علت مدیریت سازمان لیگ به یکباره و بدون توضیح به حذف این اطلاعات و آمار اقدام کرد؟

انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی و فنی تیمهای حاضر در لیگ برتر از سوی تارنمای رسمی سازمان لیگ، ناخواسته فشار مضاعفی به برخی تیمهای دولتی و نیمه دولتی وارد کرد، ولی با این تفاسیر مسؤولان سازمان لیگ پس از توصیه وزارت ورزش و جوانان اقدام به انتشار این مبالغ کردند، اما در اوج ناباوری کمتر از 48 ساعت از انتشار این مبالغ، مدیریت تارنمای سازمان لیگ در اقدامی خودجوش تمامی مبالغ منتشر شده را از دسترس خارج کرد تا دیگر هیچ کسی اطلاعات و آمار مرتبط با این پرونده را در اختیار نداشته باشد.

گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره این اتفاق انجام شده، اما با وجود این، هیچ یک از مسؤولان سازمان لیگ در این‌باره حاضر به پاسخگویی نشدند تا ابهام در خصوص این موضوع پررنگ تر از قبل شود. جدی‌ترین شایعه حکایت از این دارد که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که بیشترین هزینه کرد در لیگ پانزدهم را انجام داده‌اند، پس از انتشار اعداد و ارقام قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود از سوی این سازمان، مذاکرات محرمانه ای را با مدیریت سازمان لیگ داشته‌اند تا فعلاً برای کاهش انتقادها، این اطلاعات از دسترس رسانه‌ها و هواداران خارج شود تا فضا قدری آرام تر شود. اما بی‌تردید اقدام سؤال برانگیز و البته خودجوش سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با واکنش جدی وزارتخانه رو به رو خواهد شد؛ چون وزیر ورزش و جوانان یکی از جمله نفراتی است که از شروع فعالیت خود در این وزارتخانه تأکید داشت، در حوزه فوتبال و باشگاه‌ها باید همه چیز شفاف باشد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.