۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱
کد خبر: 307269
اخبار ويژه / حاضرم برای پناهجویان جزیره بخرم

ناوهای نظامی چین نزدیک سواحل آمریکا

تسنیم: مقامهای آمریکایی اعلام کردند پنج کشتی نیروی دریایی چین در دریای برینگ در نزدیکی سواحل آلاسکا (نزدیک مرزهای آبی آمریکا)  مستقر شده‌اند و این برای نخستین بار است که ناوهای نیروی دریایی چین در این منطقه مستقر می‌شوند.

 

حاضرم برای پناهجویان جزیره بخرم

فرارو: نجیب سویرس،‌ میلیاردر مصری پیشنهاد کرده است جزیره‌ای را در کشورهای یونان یا ایتالیا بخرد و هزاران پناهجوی سوری در حال فرار از جنگ را در آن اسکان دهد.

 

قطر: ما هم برای پیامبر فیلم می‌سازیم 

تسنیم: قطر در واکنش به ساخت فیلم محمد رسول ا...(ص) مجید مجیدی اعلام کرد اولین فیلم از مجموعه ۷ قسمتی که درباره زندگی حضرت محمد(ص) و دیگر پیامبران ابراهیمی در این کشور ساخته می‌شود، سال ۲۰۱۸ روی پرده می‌رود.

 

ادعای جدید دونالد ترامپ درباره «برجام»

فارس: دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: داخل توافق ایران چیزی هست که فکر نمی‌کنم آن را درک کنند و آن این است که اگر کسی به ایران حمله کند، ما باید از ایران دفاع کنیم.  وی افزود: بنابراین، اگر اسراییل به ایران حمله کند، طبق چیزی که داخل این توافق است ما باید همراه با ایران علیه اسراییل بجنگیم.

 

درخواست کمک کردستان عراق از ایران

ایرنا: فلاح مصطفی، مسؤول روابط خارجی اقلیم کردستان عراق، تهدیدهای شیمیایی داعش را جدی توصیف کرد وخواهان کمک ایران برای مبارزه با این تهدیدها شد.

 

آنچه معاون پیشین آژانس به رسانه ها  اسراییلی گفت

تابناک: «اولی هاینونن»، معاون پیشین پادمانهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، با مسأله‌دار دانستن توافق محرمانه ایران و آژانس به رسانه‌های اسراییلی گفته است هنوز راه‌هایی برای افشای این توافق وجود دارد.

 

پرداخت این حجم تسهیلات خیانت است 

عصرایران: علی علیلو، نماینده مجلس در خصوص پرداخت تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی به هر یک از شرکتهای ایران خودرو و سایپا گفت: پرداخت چنین تسهیلاتی خیانت است و اگر اتفاق بیفتد ما ساکت نخواهیم نشست. البته برخی دنبال این هستند که این کار انجام شود.

 

بایدن: تحریم‌ها تعلیق می‌شوند!  

مشرق: جو بایدن، معاون اول باراک اوباما در جمع رهبران یهودی در ایالت فلوریدا گفت: برجام توافقی خوب برای آمریکا، جهان و اسراییل است. وی در بخش دیگری از این سخنرانی درباره موضوع تحریمها هم گفت که تحریم‌های ایران تنها تعلیق می‌شود.

 

گشت مأموران ریش‌ سنج داعش

قدس آنلاین: خبرها حاکیست که عناصر داعش با گشت‌زنی در خیابان‌ها، مردانی که ریش خود را کوتاه کرده‌اند بازداشت و مجازات می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهراب IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    عقل ک نیست جوندر عذاب است