قدس آنلاین: فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به موفقیتها و دستاور دهای روز افزون بانوان ایرانی بویژه بانوان لنجان، ضمن ارزشمند توصیف کردن این دستاوردها گفت : بانوان ایرانی گوی سبقت را در بسیاری از عرصه ها از مردان ربوده اند.

بانوان ایرانی گوی سبقت را از مردان ربوده اند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید محسن سجاد که در جمع مسئولین امور بانوان ادارات و نهاد های شهرستان لنجان سخن می گفت ، کسب موفقیتهای ورزشی توسط بانوان شهرستان با مقایسه  با سایر زمینه ها را ممتاز و خاص توصیف و آنرا در کل کشور کم نظیر وحتی با توجه به نسبتهای جمعیتی بی نظیر ارزیابی کرد.

فرماندار لنجان با توجه به نزدیکی هفته دفاع مقدس  و سالروز آغاز جنگ تحمیلی رشادتهای شیرزنان این سرزمین که در جبهه های حق علیه با طل و پشت و جبهه ها به عنوان امدادگر ، پرستار ونیروهای پشتیبانی و حتی بعضا بعنوان نیروی های مدافع نقش آفرینی کردند را تاریخی و غرور آفرین خواند.

سجاد با مهم و ارزشمند دانستن امور خانه داری و کارهای منزل که توسط بانوان ایران با ایثار و از خودگذشتگی هرچه تمام تر انجام می پزیرد گفت : بر خلاف آنچه برخی از مردان تصور می کنند امور منزل و تربیت فرزندان بسیار سخت و نیازمند تلاش و همت جدی است.

فرماندار لنجان با اشاره به پتانسیلها و مزیتهای فوق العاده در شهرستان و تلاشهای صورت گرفته در حوزه  بانوان افزود : متاسفانه در زمینه امور بانوان جمع بندی و انعکاس کافی صورت نگرفته و در صورتی که این اقدامات و تلاشها با انسجام و هماهنگی لازم صورت می گرفت و به استان منعکس می گردید جایگاه واقعی و برتر شهرستان آشکار می شد.

وی بر اجرای طرح ندای سلامت (سما وسبا)و طرح راهبردی زنان ایثارگر در شهرستان که می تواند منشاء بسیاری از تحولات مثبت در حوزه بانوان باشد تاکید کرد.

در ادامه فرمانداری لنجان با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در هفته دولت گفت: دولت تدبیر و امید، دولتی است که آرامش، ثبات و امید را برای جامعه جهانی و بخصوص مردم منطقه وهمچنین مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

وی تحریم های چند لایه ، متنوع و متعدد وضع شده توسط شورای امنیت سازمان ملل متحد ، اتحادیه اروپا ، کنگره ، خزانه داری و رئیس جمهور آمریکا را ناشی از خوی سلطه طلبانه غرب دانسته و برداشته شدن 6 تحریم شورای امنیت بصورت همزمان را اقدامی مهم و موفقیتی با ارزش توصیف کرد.

سجاد گفتمان جمهوری اسلامی را که برگرفته از آموزه های ارزشمند قرآن کریم و اسلام ناب محمدی است منطبق بر فطرت پاک انسانی دانست که این انطباق و همخوانی باعث شده افکار عمومی مردم در ایالات متحده وبسیاری از کشورهای جهان را به حمایت از ایران و توافق جامع هسته ای و مقابله با تحریم های غیر انسانی جلب نماید.

فرماندار در پایان ، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری را مهمترین اتفاقات سال جاری برشمرد و هر دو انتخابات را بسیار حساس ، پر اهمیت و نیازمند توجه ویژه دانست.

در پایان جلسه سایر اعضا نیز به بیان دیدگاه ها و نقطقه نظرات خود پرداخته و درمورد مکان برگزاری نمایشگاه توانمند های بانوان پیشنهاداتی مطرح شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.