قدس آنلاین: طی مراسمی، با حضور معاون پیشگیری و کارشناس امور مهدهای کودک معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان، دو مرکز خصوصی تحت نظارت اداره کل بهزیستی درکاشان افتتاح وآماده بهره برداری شد.

تاسیس دومرکز خصوصی در کاشان هدیه دولت تدبیر وامید

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان در این مراسم گفت : مرکز مشاوره روانشناختی آتیه سومین مرکز روانشناختی در شهرستان کاشان و هشتاد و یکمین مرکز مشاوره اجتماعی در سطح استان است.

مرضیه فرشاد  یادآور شد : در سطح استان اصفهان مجموعاً 124 مرکز مشاوره روانشناختی عمومی وتخصصی واجتماعی وجود دارد که در آینده ای نزدیک افتخار خود کفایی این شهرستان را از لحاظ مراکز مشاوره روانشناختی خواهیم داشت.

معاون مدیر کل و رئیس اداره بهزیستی کاشان نیز در مراسم افتتاحیه این دو مرکز اعلام کرد: مهد کودک خصوصی گلبوته که به تازگی پروانه فعالیت خود را از اداره کل بهزیستی استان اصفهان اخذ نموده ،آمادگی دارد تا در کنار پذیرش نونهالان ،به صورت تخصصی پذیرای شیرخواران این شهرستان هم باشد .

مهدی جهادی با اشاره به اینکه این مهد کودک در فضایی به مساحت 250متر مربع با زیر بنای 170متر مربع احداث وتجهیز شده، ابراز داشت برای راه اندازی این مهد کودک خصوصی معادل سیصد میلیون تومان هزینه شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مرکز خصوصی روانشناختی آتیه اشاره نموده وبیان داشت : با تلاش بخش خصوصی وپیگیری کارشناسان این اداره دو مرکز روانشناختی دیگر تا دهه فجر امسال در این شهرستان قابل بهره برداری خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.