قدس آنلاین: نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید در دو زمینه طرح تحول سلامت و سیاست خارجی خوب عمل کرده است و نمره قابل قبول می‌گیرد اما در مابقی حوزه‌ها متوسط عمل کرده است.

در دولت تدبیر هم گشایش اقتصادی واضحی وجود نداشت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، احمد بخشایش‌در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در دو زمینه طرح تحول سلامت و سیاست خارجی خوب عمل کرده است و نمره مثبت می‌گیرد اما در دیگر موارد متوسط عمل کرده است، گفت: دولت روحانی در بحث تورم نیز مثبت عمل کرده است اما در بحث رکود هنوز اثرات مثبتی دیده نشده است.

وی با توجه به اینکه انتظار می‌رود بحث برجام را در سیاست مورد استفاده قرار ندهند، افزود: در این توافق انجام شده هر چند امتیازاتی داده شده است اما نتایج مثبتی نیز داشته است از قبیل رسمیت یافتن حق غنی‌سازی ایران و آزاد شدن منابع مالی کشور اما در این حین صدای موافقین بیش از منتقدین شنیده شده است.

 نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به طور کلی و مجموعا مثبت بوده است، یادآورشد: هر چند گشایش اقتصادی واضحی صورت نگرفته است اما نکته مثبت آن ایجاد فضای ثبات و آرامش در کشور بوده است.

وی با بیان اینکه بیکاری دغدغه جوانان اردستانی است، گفت: با به بهره‌برداری رسیدن سه کارخانه مقواسازی با پیشرفت 85 درصدی، مهاباد میلان با پیشرفت 65 درصدی و کویر فولاد امید است مشکل اشتغال در شهرستان کاهش پیدا کند.

بخشایش با توجه به اینکه شهرستان اردستان دارای 193 روستا است، تاکید کرد: در اکثر روستاها فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.