بيانيه استقلال عليه ماجدي/باشگاه استقلال به هم ريخت

به گزارش قدس آنلاين،باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارات سرپرست سابق تیم فوتبال آبی‌پوشان واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

«در پی صحبت‌های مغرضانه سرپرست سابق استقلال نسبت به مدیریت باشگاه و نحوه اداره تیم توسط سرپرست و سرمربی ضمن احترام به ایشان و ارج نهادن به زحماتشان و همچنین دعوت وی به رعایت انصاف و حفظ اخلاق ذکر فقط چند نکته ضروری است:

1. باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال ایران، احترام همه پیشکسوتان این باشگاه را برخود واجب می‌داند. حتی آنهایی که یک روز پیراهن مقدس این تیم را به تن داشته یا در این باشگاه مسئولیتی داشته‌اند اما گاهی اوقات، برخی عزیزان بیان مصاحبه‌های خارج از چارچوب فنی و حاشیه‌ساز را حق طبیعی خود می‌دانند که بدون تردید باید این حق را برای باشگاه استقلال نیز قائل باشند که در مقام پاسخگویی برآید.

2. جناب آقای میرشاد ماجدی، سرپرست سابق استقلال در مصاحبه‌ای به بیان برخی مسائل در خصوص کرار جاسم، تنظیم قرارداد، الزامات اردوی شبانه‌روزی، مدیریت، سفر مربیان و ... پرداخته است. باشگاه استقلال انتظار دارد عزیزان و پیشکسوتانی که در حال حاضر در این باشگاه مسئولیت ندارند، به بیان صحبت‌های خطی و جریان‌دار نپردازند.

3. چنین صحبت‌هایی به جز بر هم زدن آرامش تیم و شادکردن مخالفان، نتیجه‌ای دربرندارد. در صورت ادامه این گونه صحبت‌ها، باشگاه استقلال نیز ناچار است به بیان برخی ناگفته‌ها در خصوص دوران مسئولیت داشتن این افراد و بررسی استانداردهای مورد اشاره در زمان سرپرستی آقایان بپردازد که بدون تردید مورد خوشایند و رضایت طرفین نبوده و خاطر هواداران را مکدر خواهد کرد.

انتظار می‌رود دوستانی که علیرغم تلاش وافر برای ماندن به دلیل محدودیت فضای خدمت و اختلاف سلیقه فرصت همکاری با باشگاه برای آنها فراهم نشده است با رعایت انصاف، اخلاق را سر لوحه کار خود قرار دهند و با انجام مصاحبه‌های خویش باشگاه را وادار به پاسخگویی نکنند.

اين بيانيه درحالي صادرشده كه باشگاه استقلال شديدا درگيرماجراي كرارجاسم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میرشاد مظلومی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    2 0
    همه دعواه سر پول و لحاف ....ست.