وزیر اطلاع‌رسانی سوریه ضمن تاکید بر اینکه سوری ها بهای پایداری و هوشیاری خود در برابر تروریسم را می پردازند، گفت: مردم سوریه هرگز در مقابل تروریست‌ها به زانو در نمی‌آیند و شکست نمی‌خورند.

الزعبی: مردم سوریه هرگز در برابر تروریسم به زانو در نمی‌آیند

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عمران الزعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در گفتگوی تلفنی با تلوزیون این کشور گفت: تروریسمی که به استان سویداء ضربه زده است می خواهد این پیام را به ساکنان این استان برساند که آن‌ها بهای ایستادگی در کنار وطن خود را با خونشان پرداخته‌اند.

وی گفت: سوریه بهای آگاهی، درک و مواضع خود در طول دهه‌ها را پرداخته است. استان سویداء نیز مثل سایر استان های سوریه با تروریسم مواجه شد چراکه مردم و ساکنان این استان انسان‌هایی آگاه، هوشیار و پایبند به وطن و وحدت ملی خود هستند.

الزعبی افزود: این قاتلان بزدل نمی‌دانند که مردم استان سویداء در طول تاریخ بهای بزرگی خود را با خون و جانشان داده‌اند. این تروریست‌ها می‌خواهند به چیزی دست یابند و پیام خود را توجیه کنند اما آن‌ها به هیچ چیزی نرسید‌ه‌اند چراکه مردم سوریه به زانو در نمی آیند و شکست نمی‌خورند اما شکست دشمنان سوریه به فضل آگاهی و درک مردم به دست می‌آید.

وی تصریح کرد: اگر وطن ما در معرض خطر تقسیم قرار بگیرد یا حاکمیت آن نقض شود یا تروریست‌ها به اهداف خود در کشور ما دست یابند در این صورت ما دیگر هیچ ارزشی نخواهیم داشت. ما همواره خون خود را در راه وطن می‌دهیم و انفجار خودروهای بمبگذاری شده، ربایش، کشتار، خمپاره و موشک هراسی نداریم. دشمنان ما باید بدانند که دیگر این نوع عملیات‌ها بر روی مردم سوریه هیچ تاثیری نخواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.