رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه گفت: در مسایل فرهنگی دشمن در بسیاری از مواقع با چراغ خاموش حرکت می‌کند.

دشمن در مسایل فرهنگی، چراغ خاموش حرکت می‌کند

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله سیدجمال‌الدین دین‌پرور با اشاره به طرح دغدغه‌های اخیر مقام معظم رهبری و این‌که ایشان به صراحت فرمودند دغدغه مسایل فرهنگی، گاه خواب شب را از چشمانم می‌برد، اظهار کرد: مباحث فرهنگی از جمله مسایل بسیار مهمی است که از نظر برخی از مردم شاید بی اهمیت و کم اهمیت باشد اما تاثیری بسیار عمیق و گسترده بر جامعه دارد.

 

وی افزود: این که ملاحظه می‌کنیم مقام معظم رهبری و همچنین علما و مراجع عظام این قدر روی مسایل فرهنگی تاکید دارند و به بیان نگرانی‌های خود می‌پردازند، نشان دهنده عمق مساله است و این که ما باید تهاجم فرهنگی و به تعبیری شبیخون فرهنگی دشمن را خیلی جدی بگیریم.

 

این استاد حوزه که با خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت‌وگو می‌کرد، همچنین بیان کرد: دشمن در عرصه فرهنگ به صورت چراغ خاموش حرکت می‌کند و ما در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید با برنامه‌ریزی عمیق و درازمدت عمل کنیم و از سختی‌ها و مشکلات نیز نهراسیم.

 

وی افزود: طبعاً با یک راهپیمایی نمی‌توان انتظار داشت که مثلاً بدحجابی یا فلان معضل فرهنگی حل شود چرا که این‌ها نیاز به گذشت زمان و البته برنامه ریزی هدفمند دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.