شرکتی در آمریکا به نام Neato Robotics آخرین نمونه جاروبرقی را ارائه داده که دارای اتصالات وای‌فای برای کنترل آن با استفاده از یک گوشی هوشمند است.

جاروبرقی رباتیک جدید با قابلیت اتصال به وای‌فای

به گزارش ایسنا، این جاروبرقی Botvac Connected نام گرفته و دارای شکلی Dمانند است که برای حرکت به گوشه‌ها و کنج‌های ساختمان طراحی شده است.

 

این فناوری مجهز به شبکه وای‌فای خانگی است که امکان کنترل جاروبرقی را از هر جایی که اتصالات اینترنت وجود دارد، فراهم می‌کند.

 

ابزار ابداعی با استفاده از برنامه نرم‌افزاری شرکت سازنده برای سیستم‌های اندروید و iOS قابل‌دسترس است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند فرآیندهای شروع، توقف‌کردن فعالیت سامانه، زمانبندی‌ یا نظارت بر عملکرد جاروبرقی را انجام دهند.

 

این سیستم با استفاده از پرتو لیزر اتاق موردنظر را اسکن کرده و به طور خودکار الگوی تمیزکردن را نقشه‌برداری می‌کند. Botvac Connected قادر به اجتناب از اجسام به صورت بلادرنگ و عملکرد در تاریکی است و برنامه نرم‌افزاری ارائه‌شده به کاربران امکان کنترل خودکار و هدایت آن به مکان مطلوب را می‌دهد.

 

این سامانه توسط یک باتری لیتیم-یون نیرودهی می‌شود و دارای دو حالت تمیزکردن است. «حالت اکو» تمیزکردن آرام‌تری را ظرف 120 دقیقه ارائه می‌دهد در حالی که «حالت توربو» با انجام عمل مکش، فعالیت خود را ظرف 90 دقیقه انجام می‌دهد.

 

شرکت سازنده مدعی است این جاروبرقی دارای فیلتر جدیدی است که ذرات کوچک تا اندازه 0.3 میکرون را شکار می‌کند و هر دوی کف زمین سخت و فرش‌دار را تمیز می‌کند.

 

فناوری مزبور اواخر سال جاری میلادی به بهای 699 دلار در دسترس خواهد بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.