۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰
کد خبر: 309463

قدس آنلاین – رها واعظی: بلک بری برای تقویت شرکت تلفن همراه خود، با دستیابی به یک فناوری خوب ۴۲۵ میلیون دلار هزینه می کند.

Good Technology بلک بری و تحول در سازمان ها

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بلک بری شانسش را برای پیشنهاد دستگاه ها و نرم افزارهای فعال خود بر روی ویندوز و iOS، همانند سیستم عامل بلک بری و آندروید امتحان می کند.

به علاوه، درایوی برای استفاده از سیستم عامل های متنوع و ارائه ی خدمات امنیتی و حفاظتی از داده های پیشرفته و ارتباط امن بین برنامه ها ایجاد می کند.

در حال حاضر بیش از 2 هزار مشتری شامل فروشنده ی نرم افزار و برنامه های کاربردی، برای خرید این تکنولوژی جدید معروف به Good Technology، سفارش خود را ثبت کرده اند.

استفاده از Good Technology بلک بری، برای بیش از 6 هزار و 200 سازمان و 100 شرکت در زمینه ی هوا و فضا و دفاع، بانکداری، بهداشت و درمان امکان پذیر شده است.

در حال حاضر با نصب Good Technology بلک بری در میان دولت های جهان، می توان از امکانات شرکت های مختلف تلفن همراه در سراسر دنیا بهره گرفت.

استراتژی بلک بری برای Good Technology، کمک به سازمان ها و کارکنان آن ها برای مدیریت شرایط کار و زندگی جدا از یکدیگر است.

همچنین به کمک این تکنولوژی می توان اطلاعات مدیریت فروشگاه ها، کاربران و اطلاعات شخصی موجود در بخش های IT سازمان ها را محافظت کرد.

بلک بری اعلام کرده است که قصد دارد تا این کار جدید خود را در آرایه یی وسیع تر و سیستم عامل های بیش تری ارائه دهد.

این کمپانی همچنین اعلام کرد که امیدوار است تا همزمان با ارائه ی این تکنولوژی، گوشی جدید Q3 خود را تا سال 2016 کامل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.