پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین – رها واعظی: سونی تا کنون از پروژه ی هدست واقعیت مجازی خود با نام Morpheus یاد می کرد، اما اکنون نام جدیدی به آن اختصاص داده است.

نام جدید برای پروژه ی هدست واقعیت مجازی Morpheus سونی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سونی پس از نمایش هدست واقعیت مجازی خود برای یک بازی در توکیو، از آن با نام جدید PlayStation VR یاد کرد.

سونی تصمیم گرفته است که پروژه ی هدست واقعیت مجازی خود را با عنوان جدیدی معرفی کند و به طور غیر مستقیم اعلام کند که آن را مخصوص پلی استیشن ساخته است.

تاریخ انتشار رسمی PlayStation VR هنوز اعلام نشده است، اما برخی خبرها حاکی از آن است که این هدست واقعیت مجازی در اوایل سال 2016 رونمایی خواهد شد.

از پروژه ی Morpheus، نخستین بار در GDC 2014 نام برده شد و از ابتدای امسال نیز، سونی بازی های بیش تری را برای استفاده با هدست واقعیت مجازی در دسترس قرار داد.

PlayStation VR بسیار شبیه به هدست واقعیت مجازی HTC Vive خواهد بود و گفته می شود که در واقع نسخه ی بهتر، سریع تر، بزرگ تر و حجیم تر Oculus Rift می باشد.

PlayStation VR سونی دارای صفحه نمایش HD و لبه های سخت می باشد، البته سونی اعلام کرده است که این هدست برای رونمایی هنوز کار دارد و باید تغییراتی بر روی آن صورت گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.