۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 310035

دراصفهان شايعه شده كه محرم نويدكيا ازفوتبال خداحافظي كرده است. شايعه اي كه مي تواند براي هواداران اين تيم خبرناخوشايندي باشد هرچند كه اين خداحافظي نظم را به سپاهان بازمي گرداند...

نويدكيا ازفوتبال خداحافظي كرد

به گزارش قدس آنلاين، محرم نویدکیا اینگونه غیبت‌ها را در سپاهان کم نداشته و بارها شاهد رفت و آمدهای خودسرانه این بازیکن به این تیم بودیم اما این ‌بار انگار کمی اوضاع فرق می‌کند؛ او نه مصدوم است و نه مشکلی برای حضور در تمرینات و بازی‌ها دارد، رییس باشگاه و سرمربی هم خواهان حضورش هستند اما انگار محرم قصد خداحافظی از فوتبال را دارد که اینگونه پا را در یک کفش کرده و از موضع خود پایین نمی‌آید!!!!

بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد، قراردادش هم آنطور که محاسبه و گفته می‌شود، بیشترین قرارداد لیگ برتر در فصل پانزدهم است. همراه تیم بوده و در صحت و سلامت کنار تیم تمرین می‌کند اما به یک باره اراده می‌کند که هیچ کس را آدم حساب نکند و حتی جواب تلفن مدیرعامل یک باشگاه را هم ندهد، چه برسد به سرمربی تیم. تمرین‌ها را ترک می‌کند و کسی از او خبر ندارد. از مدیرعامل گرفته تا سرمربی و بازیکنان همگی مصاحبه می‌کنند و داد می‌زنند، حداقل جواب تلفن آنها را بدهد اما همچنان خبری نیست. هر بار از مدیرعامل و سرمربی در باره این بازیکن سوال می‌شود، نهایتا به اینجا ختم می‌شود که از او خبر ندارند و جواب تلفن آنها را نمی‌دهد و البته همیشه تاکید می‌شود که هر وقت اراده کند برگردد، جایگاهش در سپاهان محفوظ است و هیچ منعی وجود ندارد. کارنامه محرم نویدکیا اصلا قابل مقایسه با بازیکنانی مثل علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، فرهاد مجیدی، جواد نکونام،  هاشمیان و... نیست؛ نه در سطح باشگاهی و نه در سطح ملی. حتی نویدکیا قابل مقایسه با بازیکنی مثل آندرانیک تیموریان هم نیست اما تصور کنید یکی از این بازیکنان در مواجهه با مسوولان و سرمربیان تیم‌های‌شان مثل نویدکیا برخورد می‌کردند، چه اتفاقی رخ می‌داد؟ آیا باشگاه، سرمربی و مدیرعامل یک بار اینگونه برخوردها از طرف بازیکنانی که کارنامه پر و پیمان‌تری هم نسبت به نویدکیا دارند را تحمل می‌کردند. فرکی و باقریان هرگونه مماشاتی را با این بازیکن به جان خریدند، حتی مقابل برخی حرف‌ها درباره بازیکن‌سالاری در سپاهان ایستادند اما آیا کاپیتان سرخپوشان که این روزها، بیشتر از گذشته اصفهان همچنان در تب و تاب حضور او است، قدر این مماشات و احترام گذاشتن را می‌داند؟! اگر چنین بود، حداقل در طول یکی دو ماه گذشته تکلیف خودش با این تیم را مشخص می‌کرد. محرم کار را به جایی رسانده که مسوولان و مربیان سپاهان مجبورند هرازگاهی اظهارنظر کنند. آخرین حرف‌ها مربوط به حسین آقا: «من سالیان زیادی در فوتبال کار کرده‌ام ولی در نهایت به خاطر برخی اتفاقات نمی‌خواهم فقط به فوتبال فکر کنم از جمله خاطرات و تاریخ و چیزهایی که نسبت به فوتبال در اولویت هستند. از نظر من یکسری اتفاقات افتاده که دوست داشتم در سکوت این اتفاقات حل شود؛ ما قدم‌هایی برداشتیم و دوست دارم از طرف محرم هم قدمی برداشته شود؛ برای بازگشت محرم خیلی تلاش کردم که این اتفاق بیفتد اکنون هم دوباره درخواست دارم که برگردد یا حداقل به خاطر هواداران صحبتی کند.» با وجود این نرمی و لطافت کلامی از فرکی اما شاهد تداوم غیبت‌های نویدکیا هستیم. البته محرم نویدکیا اینگونه غیبت‌ها را در سپاهان کم نداشته و بارها شاهد رفت و آمدهای خودسرانه این بازیکن به این تیم بودیم اما این ‌بار انگار کمی اوضاع فرق می‌کند؛ او نه مصدوم است و نه مشکلی برای حضور در تمرینات و بازی‌ها دارد، رییس باشگاه و سرمربی هم خواهان حضورش هستند اما انگار محرم قصد خداحافظی از فوتبال را دارد که اینگونه پا را در یک کفش کرده و از موضع خود پایین نمی‌آید. او حتی جواب تلفن همبازی‌های خود را هم نمی‌دهد تا کناره‌گیری‌اش از فوتبال جدی‌تر از هر زمانی به نظر آید. هر چند شاید سپاهان از این نظر و در چنین شرایطی ضرر کند اما اگر محرم چنین قصدی دارد، بهتر است زودتر اعلام کند، در اصفهان حالا شایعه خداحافظی او از فوتبال شنیده می‌شود که باید دید این شایعات چه اندازه صحت دارد؟!
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.