۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰
کد خبر: 312803
اخبار ويژه / حیاتی: بهرام افشار زنده است

هراس صهیونیستها

قدس آنلاین: وزیر آب و انرژی رژیم صهیونیستی دیروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگو با «رادیو ارتش» مدعی شد، اسراییل نگران حضور نیروهای ایرانی در سوریه و در نزدیکی مرز با اسراییل است.

 

اظهارات گستاخانه «احلام» در مورد ايران  

باشگاه خبرنگاران: احلام، خواننده اماراتی در اظهاراتی گستاخانه در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: نگاه ایرانی ها به حرم (مکه) است، شما بهتر است در «حسینیه های» خود بمانید! حرم خط قرمز است، آل سعود خط قرمز است، عربستان خط قرمز است.

 

پیگیری پرونده اسیدپاشی اصفهان 

تسنیم: سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پرونده اسیدپاشی تنها پرونده‌ای است که برای بررسی و پیگیری آن جلسات هفتگی برگزار می‌شود و امیدوار هستیم که بزودی شاهد دستگیری عاملان آن باشیم.

 

حیاتی: بهرام افشار زنده است

مهر: محمدرضا حیاتی گوینده باسابقه صدا وسیما گفت: شایعات درباره درگذشت بهرام افشار در «منا» صحت ندارد و او در سلامت کامل به سر می برد.

 

دانشگاه تهران در حال از بین رفتن است!

مهر: اسماعیل دوستی، عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با ابراز نگرانی از وضعیت دانشگاه تهران، گفت: این دانشگاه فرسوده شده و در حال از بین رفتن است.

 

کمپین «مرغ نخوریم» جاهلانه است

تسنیم: مهدی خلج، رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به کمپین شکل گرفته در برخی فضاهای مجازی با عنوان مرغ نخوریم، گفت: این کمپین از روی جهل شکل گرفته و اغراضی دارد.

 

عربستان هنوز ویزا صادر نکرده است

فرارو: علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه عربستان سعودی هنوز برای سفر ما ویزا صادر نکرده است، گفت: سفر ما به عربستان سعودی لغو نشده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

 

قطر آماده میزبانی گفت‌وگوی عربی - ایرانی

العالم: تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل با تأکید براهمیت و تأثیرگذاری ایران در منطقه، از آمادگی کشورش برای میزبانی گفت و گوی عربی- ایرانی خبرداد.

 

وارونه نمایی سفیر گستاخ

فارس: «علی عواض عسیری»، سفیر عربستان سعودی در لبنان، با انتقاد از برخی مواضع ضد عربستانی در لبنان و ایران، آن را نشانه «ورشکستگی سیاسی» دانست!

 

هشدار پوتین به اسراییل

فارس: وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» مدعی شد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در دیدار 5/1 ساعته خود با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل، نگرانی خود را در زمینه حمله اسراییل به اهداف منتسب به ایران در سوریه بیان کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.