سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور با اعلام این‌که هواپیمایی ماهان و ایران‌ایر آماده پرواز به عربستان برای انتقال اجساد جان‌باختگان حادثه منا به کشور هستند، گفت: هنوز مجوز پروازی برای این کار از سوی عربستانی‌ها صادر نشده است.

تعلل عربستان در صدور مجوز پرواز برای انتقال اجساد حادثه مِنا

به گزارش قدس آنلاین، منوچهر سپاسی در گفت‌وگو با تسنیم ا اعلام این‌که هنوز زمان انتقال اجساد حادثه منا مشخص نیست، اظهار کرد: هواپیمایی ماهان و ایران ایر آماده انتقال اجساد جان‌باختگان حادثه مِنا هستند و به محض صدور مجوز این کار را انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر این‌که همه چیز آماده این کار است، تصریح کرد: امروز 13 پرواز توسط سه ایرلاین برای انتقال حجاج بیت‌الله الحرام به کشور انجام می‌شود.

وی با اعلام این‌که عملیات بازگشت حجاج طی امروز به مقصد 5 فرودگاه انجام می‌شود، افزود: فرودگاه‌های گرگان با یک پرواز، ساری با 2 پرواز، امام خمینی (ره) با 4 پرواز، تبریز با 5 پرواز و شیراز نیز با یک پرواز مقصد زائران خانه خدا هستند.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور یادآور شد: پرواز انتقال حجاج توسط سه ایرلاین ماهان، ایران ایر و سعودی انجام می‌شود و طی روزهای آینده بر تعداد پروازهای بازگشت زائران افزوده می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.