تیم فوتبال رئال مادرید با کسب دومین برد متوالی در لیگ قهرمانان اروپا صدرنشینی خود را در گروه A این مسابقات تداوم بخشید. در همین حال یوونتوس و منچستر سیتی نیز با پیروزی برابر حریفان به آرامش رسیدند.

رئال مادرید برابر مالمو پیروز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، هفته دوم رقابت های لیگ قهرمان فوتبال اروپا چهارشنبه شب با برگزاری هشت مسابقات پی گرفته شد که در یکی از دیدارهای مهم تیم رئال مادرید در گروه A به مصاف مالمو سوئد رفت و برابر این تیم با حساب ۲ بر صفر پیروز شد.

کریستیانو رونالد در دقایق ۲۹ و ۹۰ هر دو گل تیم رئال مادرید را به ثمر رساند. این تیم با کسب دومین برد متوالی جایگاه خود را در صدر جدول گروه A مستحکم کرد. در دیگر بازی این گروه تیم شاختار در زمین خود پذیرای پاری‌سن ژرمن بود که این بازی با حساب ۲ بر صفر به نفع پاری‌سن ژرمن تمام شد.

در گروه B تیم منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان وولفسبورگ بود که این بازی حساس با پیروزی ۲ بر یک شاگردان فن خال خاتمه یافت.

دانیل کالیگیوری در دقیقه ۴ وولفسبورگ را پیش انداخت اما خوان ماتا در دقیقه ۳۴ روی ضربه پنالتی کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم کریس اسمالینگ (۵۳) گل دیگری برای یونایتد به ثمر رساند تا نخستین برد فصل برای مردان اولدترافورد رقم خورد.

از گروه C این مسابقات حساس‌ترین بازی بین تیم‌های اتلتیکو مادرید و بنفیکا در ورزشگاه ویسنته کالدرون انجام گرفت که در پایان شاگردان سیمئونه با حساب ۲ بر یک نتیجه را به مهمان خود واگذار کردند.

تیم یوونتوس، نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات که روزهای سختی را در سری آ تجربه می‌کند در ورزشگاه اختصاصی خود جدال حساس مقابل سویا را برگزار کرد و در نهایت با دو گل این تیم را شکست داد تا صدرنشین گروه D شود.

منچستر سیتی هم در این گروه (D) مهمان مونشن گلادباخ آلمان بود که جدال این دو تیم با پیروزی شاگردان پیگرینی پایان یافت تا این تیم نیز مثل یوونتوس به آرامش دست یابد.

نتایج و جدول گروه‌های اول تا چهارم به شرح زیر است:

گروه A

* شاختار صفر - پاری‌سن ژرمن ۳
* مالمو صفر - رئال مادرید ۲

جدول رده‌بندی گروه A:
۱- رئال مادرید ۶ امتیاز
۲- پاری‌سن ژرمن ۶ امتیاز
۳- مالمو بدون امتیاز
۴- شاختار بدون امتیاز

گروه B
* زسکا مسکو ۳ - آیندهوون ۲
* منچستر یونایتد ۲ - وولفسبورگ یک

جدول رده‌بندی گروه B:
۱- آیندهوون ۳ امتیاز
۲- منچستر یونایتد ۳ امتیاز
۳- زسکا مسکو ۳ امتیاز
۴- وولفسبورگ ۳ امتیاز

گروه C

* آستانا ۲ - گالاتاسرای ۲
* اتلتیکو مادرید یک - بنفیکا ۲

جدول رده‌بندی گروه C:
۱- بنفیکا ۶ امتیاز
۲- اتلتیکو مادرید ۳
۳- گالاتاسرای یک امتیاز
۴- آستانا یک امتیاز

گروه D

* یوونتوس ۲ - سویا صفر
* مونشن گلادباخ یک - منچستری سیتی ۲

جدول رده‌بندی گروه D:
۱- یوونتوس ۶ امتیاز
۲- سویا ۳ امتیاز
۳- منچستر سیتی ۳ امتیاز
۴- مونشن گلادباخ بدون امتیاز

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.