۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
کد خبر: 313529

آخرین تصویر کاپیتان هادی، عکسی است که قطعا غم انگیز ترین تصویر اوست،می شد ندید،می شد منتشر نکرد اما این تصویری است برای فردا،برای آیندگان.

نوروزي در منزلگاه ابدی آرام گرفت+عكس

به گزارش قدس آنلاين،بفردایی که زود از راه می رسد،سر بچرخانی فرداست،تقدیم به فردایی که هادی تاریخ شده،خاطره شده.تقدیم به نتیجه و نواده هانی و هانا!

  در دیماه 1346 تصویری از یک ورزشکار پرآوازه در مطبوعات کشور چاپ شد که برای همیشه در تصاویر ماندگار ورزش ایران جای گرفت. تصویری از غلامرضا تختی که ناباورانه خبر درگذشت او به گوش مردم رسید و جامعه ورزش را غرق در شوک ساخت.

بیش از 4 دهه از آن زمان گذشت و این باردر بهار 90 تصویری از دروازه بان فقید تیم ملی در سردخانه در روی جلد روزنامه امتیاز برای همیشه ماندگار شد.

 ناصرحجازی هر چند از مدت ها قبل با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد اما با تمام این اوصاف مرگ او نیز جامعه ورزش کشور را داغدار کرد و چنین شد که تصاویر مربوط به خاکسپاری وی برای همیشه در شماره تصاویر ماندگار و غم انگیز ورزش کشور جای گرفتند.

 حالا در مهرماه 1394 نوبت به هادی نوروزی بود که با مرگ نابهنگام خود جامعه ورزش را داغدار کرد.

دست تقدیر مرگ هر یک از این ورزشکاران را متفاو.ت از دیگری ساخت. یکی به شکلی مبهم از دنیا رفت؛ دیگری پس از مدت ها بیماری جان باخت و نفر سوم به شکلی کاملا ناگهانی وفات کرد. اما حال و هوا یکی است و همه غمی را زنده می کند که تا سال ها ماندگار خواهد بود.

امیدواریم حس ما را درک کنید.

این ها بخشی از تاریخ ورزش این مملکت است؛ هر چقدر که غم انگیز باشد و باید آن ها را منتشر کرد. هر چند که ما نیز همچون تمام مخاطبان خود غمگین هستیم.

تقدیم به هادی،تقدیم به آنانی که این سه روز گریستند.

خداحافظ کاپیتان!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • samii IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    باسلام اینهمه همه چیزرااسطوری نکنید پس باخوداسطوره چه میکنید خداحافظ
  • استقلالی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    2 0
    به نظر من درست نیست این عکس گذاشتید به جای این کارها به مردم بگید شب اول قبر براش دو رکعت نماز لیله الدفن بخونن هرکس میخواد بخونه نیت کنه بعد از نیت حمد بعد از حمد ایه الکرسی -رکوع -سجده رکعت دوم بعد از حمد ده مرتبه سوره انا انزالنا -رکوع -سجده تشهد و سلام نماز التماس دعا
  • م.مرادی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    2 0
    دل دنیا رو خون کردی و رفتی .....بدرود کاپیتان چه غم انگیز است رفتنت
  • مهدی IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    خدا همه مومنین را بیامرزد انشااالله
  • علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    از خداوند تمنایطلب آرامش برای هادی و صبر به مصیبت برای خانواده اش میکنم