شاهرخ ایرانی: لوکا ماریچ، مدافع کروات پرسپولیس تنها سه بازی برای این تیم انجام داد و سپس دچار یک مصدومیت بسیار شدید شد؛ ...

ماریچ: هرگز مراسمی به مانند وداع با نوروزی ندیده بودم

 مصدومیتی که او را برای مدت زمان نسبتاً زیادی به فیزیوتراپی فرستاد. ماریچ مشغول انجام تمرینات بدنسازی اختصاصی بود تا شاید بتواند خود را به بازی مقابل صبای قم در شروع دوباره لیگ برساند، اما به یکباره با خبر فوت ناگهانی هادی نوروزی شوکه شد. این بازیکن به روزنامه قدس گفت: «باور کردنش بسیار سخت است که چنین دوست عزیزی را از دست داده باشیم. من نمی خواهم این موضوع را هضم کنم؛ چون هادی دو فرزند کوچک داشت و باید باز هم زنده می ماند.»

ماریچ گفت: «حرفهای برانکو را شنیدم. او می گفت اتفاقی که رخ داده، یک امتحان سخت برای همه ماست که در خانواده پرسپولیس نفس می کشیم. در خانه ما تلخ ترین و غم انگیزترین اتفاق ممکن افتاده، اما تک تک ما باید قوی باشیم و با اتحاد و همدلی از یکدیگر حمایت کنیم. تنها با این اتحاد است  که خروج ما از این بحران آسان تر می شود.»

این بازیکن کروات که هنوز به فرهنگ کشورمان مسلط نشده است، اضافه کرد: «با اینکه در چند کشور مختلف فوتبال بازی کرده ام، اما هیچ وقت تجربه تماشای مراسم باشکوهی برای یک بازیکن در حد مراسم خداحافظی با هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی را ندیده بودم. او آرام و بی صدا خوابیده بود، اما هواداران پرسپولیس از روی سکوها، هادی را تشویق می کردند. با این حال اشک می‌ریختند و این غمگین ترین صحنه هایی است که در طول مدت حضورم در ایران مشاهده کردم. رفتن هادی همه ما را متأثر کرد، به طوری که برنامه های روزمره خودمان را فراموش کردیم؛ مثلاً من به طور کلی از یاد بردم که مصدوم هستم و باید به شرایط مصدومیتم برسم. چند نفر دیگر، مسافرتهایشان را به تأخیر انداختند، البته هادی آن قدر بازیکن خوبی بود که اصلاً این مسایل در مقابل اندوهی که خانواده اش متحمل می شوند، چیزی نیست.»

ماریچ در پایان گفت: «وقتی خبر فوت هادی را شنیدم، انگار روحم خدشه دار شد. واقعاً ساعات سختی را پشت سر‌گذاشتم. باور اینکه هادی دیگر در کنار ما نیست، می‌تواند هر بازیکنی را خرد کند. او از پیش ما رفته و دیگر برنمی گردد، اما باید این را به عنوان پیامی از سوی یک دوست صمیمی بداند که هرگز از قلب من خارج نخواهد شد. علاقه من به هادی نوروزی از وقتی به ایران رسیدم و قرار شد، برای پرسپولیس بازی کنم، هر روز بیشتر شد اما حالا قول می دهم که هرگز او را از یاد نبرم.»

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.