جلیل فخرایی: نخستین شب شعر یادبود شهدای «منا» با حضور شاعران و مداحان اهل بیت(ع) و خانواده شهدای منا در سالن همایشهای روزنامه قدس برگزار شد.

 بغضهای ناشکفته‌ام سلام

به گزارش خبرنگار ما، در این مراسم که به همت مجمع اصحاب الحسین(ع) و جامعه مداحان اهل بیت(ع) تشکیل شده بود، شماری از خانواده‌های شهدای منا و پدر شهید محسن حاجی حسنی کارگر، قاری ممتاز بین المللی حضور داشتند.

در این مراسم دبیر جبهه فکری- فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان رضوي طی سخنانی اظهار داشت: سلسله برنامه‌های جمعیت اصحاب الحسین(ع) برنامه‌های متنوعی است که این برنامه نیز یکی از این مجموعه برنامه‌هاست.

سیدوحید موسویان گفت: این تشکل همچنین در استانهای دیگر با نام شهدای کربلا مزین شده است و همه استانها در چنین آثار فرهنگی، با نام ائمه(ع) و محوریت انقلاب اسلامی فعالیت داشته و ضمن اقبال بسیار بالا از این برنامه‌ها، موجب رضایتمندی و خرسندی عمومی شده است.

در حاشیه این مراسم جواد قربانپور مدیر اجرایی مجمع اصحاب الحسین(ع)، این همایش را دستاورد اعلام و فراخوان پیامکی به پنج هزار شاعر در سراسر کشور با قالب تک بیتی و رباعی در مضامین شهدای منا، بی‌کفایتی آل سعود و شهدای یمن عنوان کرد.

وی گفت: تاکنون 500 اثر شعری به دبیرخانه این همایش رسیده است که در این همایش نیز به انتخاب آثار برتر در این مرحله می‌پردازد.

شب شعر «شهدای منا» با شعرخوانی: بابک تمیز، سیدحجت بحرالعلوم، علیرضا خاکساری، رضا باقریان، سیدحسین سیدی، هادی جانفدا، سیدروح ا... مؤید، رضا رحیمی عنبران، سیدرضا یعقوبی آل، محمد سهرابی، ابوالفضل عصمت پرست و مداحی حاج احمد واعظی و نیز حضور استاد حاج محمود اکبرزاده و محمد نیک همراه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    تقديم به شهداي منا : در مسلخي كه ياران از دشنه ها نرستند خيلي پي سرابند جمعي سبو شكستند در سوگشان فراوان عشاق سر به دارند وين خفتگان غافل بي باده الستند لعنت خدا بر حكومت ظالم و متحجر آل سعود . اللهم عجل لوليك الفرج