حسین شاهسمند: پس از گذشت بیش از یک ماه از سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به گلبهار در هفته دولت ...

مشکلی در  خصوص وعده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور وجود ندارد

و افتتاح دو هزار و 360 واحد مسکن مهر که در میان اعتراض اعضا، دکتر محمدباقر نوبخت در واکنش به اعتراضهای اعضا و شنیدن مشکلات موجود از زبان ساکنان، دقایقی را در جمع مردم ایستاد تا شنونده درد دلهای آنها باشد.

یکی از معترضان خطاب به دکتر نوبخت گفت: معابر اکثر پروژه‌ها از ساعات اولیه شب تاریک است و روشنایی ندارد و مردم با این وجود احساس امنیت نمی‌کنند و آسفالت‌های کار شده نیز ترک برداشته و عمر چندانی ندارد.

دکتر نوبخت پس از شنیدن سخنان معترضان گفت: دولت، خدمتگزار مردم است و در شأن دولت تدبیر و امید نیست که قولی بدهد و عمل نکند و هدف من از آمدن به این شهر این بود که حرفهای شما را بشنوم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درباره روشنایی معابر به مدیرعامل شرکت توانیر کشور که در محل حاضر بود، دستور داد تا پیش از نوروز 95 مشکلات روشنایی مردم رفع شود و کار به طور کامل انجام پذیرد و وعده داده اعتباری به مبلغ 20 میلیارد تومان نیز برای این منظور اختصاص دهد و گفت: این مبلغ را تا 25 مهرماه به حساب شرکت توانیر واریز می‌کنم و توانیر موظف است این کار را به درستی به انجام رساند.

دکتر نوبخت در گفت‌و‌گوی کوتاهی و در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس که پرسید، آیا این وعده‌ها عملیاتی خواهد شد یا خیر؟ گفت: شما رسانه‌ها باید پیگیری کنید و از مسؤولان تحقق وعده‌ها را مطالبه کنید و اینک پس از این مدت به منظور اطلاع از اجرایی شدن قول معاون رئیس جمهور، به سراغ مسؤولان رفتیم.

* مشکلی درخصوص وعده دکتر نوبخت وجود ندارد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در پاسخ به پیگیری‌های خبرنگار ما درباره تأمین مبلغ 20 میلیارد تومان قول مساعد معاون رئیس‌جمهور، گفت: این اعتبار تأمین شده است و مشکلی در ارتباط با قول رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور وجود ندارد.

جمشیدی افزود: دستور کتبی آقای دکتر نوبخت به مدیرعامل شرکت توانیر کشور خیلی شفاف و روشن است و قرار است این مبلغ از محل حساب داخلی توانیر تأمین شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و از حسابهای شرکت توانیر که در دستور کتبی جناب دکتر نوبخت مشخص شده، تأمین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در پاسخ به پیگیری خبرنگار ما درباره کمبود فضاهای آموزشی و تأمین مبلغ هفت میلیارد تومان وعده داده شده رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور گفت: قبول دارم که درخصوص فضاهای آموزشی، مردم مشکلاتی دارند ولی این مبلغ هنوز اختصاص پیدا نکرده است و ما با جدیت به دنبال اختصاص این مبلغ هستیم تا بتوانیم مشکلات دانش‌آموزان در گلبهار را برطرف کنیم.

* کارهای اولیه شروع شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: براساس قول رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کارهای اولیه را شروع کرده‌ایم و امید زیادی به تحقق این وعده داریم.

محمدرضا مزینی افزود: ما و دیگر مسؤولان پیگیر این موضوع هستیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، فقط قرار است یک جابه‌جایی درخصوص حسابهای فوق صورت پذیرد که کار در حال انجام است و ما نیز از همان روزهای اول در گلبهار کار را شروع کرده ایم و اولویت‌بندی کار را نیز مشخص کرده ایم و کار بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

نماینده تام الاختیار استاندار در مسکنهای مهر هم گفت: تاکنون چندین جلسه در این خصوص برگزار کرده ایم و براساس پیگیری‌هایی که انجام شده، مبلغ 20 میلیارد تومان تأمین شده است و مشکلی وجود ندارد.

مهندس کوهی افزود: امید می‌رود با اختصاص این مبلغ، مشکل روشنایی مردم در گلبهار برطرف شود و استانداری پیگیری این موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.