نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي با صدور پيامي ضمن محكوم کردن بي كفايتي و سوء مديريت رژيم سعودي ...

دعوت آيت ا... واعظ طبسي  براي شركت در مراسم تشييع جان باختگان حادثه « منا»

و تسليت اين ضايعه مؤلمه به حضرت 
بقيه ا... الاعظم ارواحنا فداه و ولي امر مسلمين جهان، حضرت آيت ا... العظمي خامنه‌اي 
مدّ ظله العالي و خانواده‌هاي داغدار و بازماندگان عزادار اين حادثه و آحاد امت اسلامي، از مردم شريف و شهيدپرور براي شركت پرشور در مراسم تشييع جان باختگان و بزرگداشت آن سفركردگان دعوت كرد. متن کامل پيام 
آيت ا... واعظ طبسي بدين شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

فاجعه اندوهناك سرزمين امن الهي و جان باختن جمع كثيري از ضيوف الرحمن از سرتاسر جهان اسلام در سرزمين منا باعث تأثر و تألم عميق اينجانب گرديد.

اين مسافران حرم امن پروردگار كه براي به جا آوردن مناسك عبوديت به قصد بيت الحرام هجرت نمودند، در عروجي عاشقانه به ديدار معبود شتافتند و امت اسلامي را در سوگي بزرگ نشاندند كه در اين ميان تعدادي از هموطنان گرانقدر ما نيز سالك اين طريق نوراني شدند و كشور عزيزمان را غرق عزا كردند. بي كفايتي و سوء مديريت رژيم سعودي كه در اين زمانه با تجهيز و حمايت گروهك‌هاي تكفيري و تروريستي و نيز حمله به مردم مسلمان يمن، دستش تا مرفق به خون كودكان، زنان و مردان بي‌گناه آلوده است، بيش از پيش در اين حادثه دردناك نمايان شد و قطعاً همان‌طور كه رهبري معظم انقلاب اسلامي مدّ ظله العالي فرموده‌اند، مسؤوليت اين حادثه بزرگ و جانگداز به عهده دولت سعودي است.

اينجانب ضمن تسليت اين ضايعه مؤلمه به محضر مولايمان، حضرت بقيه ا... الاعظم ارواحنا فداه و ولي امر مسلمين جهان، حضرت آيت ا... العظمي خامنه‌اي مدّ ظله العالي و خانواده‌هاي داغدار و بازماندگان عزادار اين حادثه و آحاد امت اسلامي، در جوار مضجع منور حضرت ثامن الحجج، امام علي بن موسي الرضا (عليه السلام) براي آن عزيزان علوّ درجات و همجواري با رسول ا... و خاندان مطهرش صلوات ا... و سلامه عليهم اجمعين و براي خانواده‌هاي آن عزيزان صبر و اجر و براي آسيب‌ديدگان و مجروحان شفاي عاجل از پيشگاه خداوند بزرگ مسألت مي‌نمايم.

همچنين از مردم شريف و شهيدپرور دعوت مي‌كنم با شركت پرشور در مراسم تشييع جان باختگان، در آيين بزرگداشت آن سفركردگان كه روز يكشنبه مورخ 12/7/94 ساعت 15 تا 17 در رواق امام خميني (ره) حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود، شركت نموده با طلب مغفرت براي درگذشتگان اين حادثه، با خانواده‌هاي داغدار اين عزيزان همدردي نمايند.

عباس واعظ طبسي

نماينده ولي فقيه در خراسان و توليت آستان قدس رضوي

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.