قدس آنلاین-شهرکرد،این حادثه ناگوار آن چنان عمیق بود که قلب هر ایرانی را لرزاند که در این میان عروج مظلومانه جمعی از هم استانی های عزیزمان در کنار دیگر هم میهنان، بر وسعت ماتم و سنگینی این غم می افزاید. 

  تشییع پیکر ۴ تن از حجاج استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری در گفتگو با قدس آنلاین، عموم مردم استان را برای حضور در مراسم تشییع پیکر جان باختگان حادثه منا دعوت کرد.

خدابخش مرادی نافچی افزود: بار دیگر غبار حزن و اندوه فراق جمعی از هموطنان عزیز که برای قرب الهی و رهایی از تعلقات دنیوی پای در سرزمین و حرم امن الهی گذاشته بودند، بر اثر بی کفایتی مسئولان سعودی در اداره این خطه آسمانی، بر سر روی همگان نشست و دلها را در این مصیبت بزرگ جریحه دار وغمگین نمود.

مرادی نافچی تصریح کرد: این حادثه ناگوار آن چنان عمیق بود که قلب هر ایرانی را لرزاند که در این میان عروج مظلومانه جمعی از هم استانی های عزیزمان در کنار دیگر هم میهنان، بر وسعت ماتم و سنگینی این غم می افزاید.

وی در پایان، با تسلیت پرواز غریبانه این عزیزان به پیشگاه امام زمان(عج) ، مقام معظم رهبری، مردم شریف استان و خانواده های داغدار ایشان، از عموم مردم شریف استان دعوت کرد صبح روز یکشنبه و راس ساعت ۸/۳۰ در مراسم تشییع پیکر جانباختگان از محل چهار راه ۱۲ محرم به سمت امامزادگان دو معصوم برگزار می شود، شرکت نمایند.

شایان ذکر است،در فاجعه منا ،که همزمان با عید سعید قربان در مکه روی داد، تعداد۱۹ نفر از حجاج استان چهار محال به همراه تعدادی دیگر از حجاج ایرانی جان باختند.

امسال ۴۵۰ نفر در قالب سه کاروان از چهارمحال و بختیاری به حج تمتع اعزام شدند که دو کاروان از شهرکرد و یک کاروان از بروجن است.

گفتنی است ، علی‎حسین ولی‎پور، محمدجواد فیاض، عیدی محمد عزیزی سورشجانی و هرمز داوری کورانی چهار تن از ۱۹ جان باخته استان چهارمحال و بختیاری در این فاجعه بودند که پیکر آنان صبح امروز وارد کشور شد. بهرام بهرامیان، عبدالصالح جهانبازی، حیدر خاکسار حقانی دهکردی، گشتاسب رستمی فرادنبه، عیدمحمد ستاری، حسینعلی علی پور دستنایی، مهدی قلی علیپور فیض آبادی، علی اصغر محرابی، سیامک همتیان سورکی، سلطانعلی نفر شلمزاری، فرهاد نجفی و بهرام مهدیان، علی حسین ولی‎پور دستنایی، هرمز داوری، غلامحسین الله‎وردی، محمدجواد فیاض، فیض‎الله کیوانی و عیدی محمد عزیزی سورشجانی از حجاج جان باخته چهارمحال و بختیاری در حادثه منا هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.