قدس آنلاین یزد - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد در همايش راهوران محله ويژگي ارزنده نيروي انتظامي را، اتكا به مردم و همراهي آن با مردم دانست.

ويژگي ارزنده نيروي انتظامي، اتكا به مردم و همراهي آن با مردم است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، در اين همايش دكتر "محمد علي طالبي"با تبريك هفته ناجا به جان بركفان نيروي انتظامي، هفته ناجا را فرصتي براي نيروي انتظامي دانست، تا در جهت بازشناسي جايگاه خود، ارتباط با مردم و همچنين  ارائه عملكرد و دستاوردهاي خود به مردم  اقدام كنند.

 وي افزود: در طول دو سال گذشته با كاهش شاخص هاي جرايم در استان روبرو بوده ايم كه اين خود نتيجه تعامل و همكاري دستگاههاي قضايي، انتظامي و دستگاههاي دخيل در اين امر است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد با اشاره به اينكه دهياري‌ها يكي از كانون‌هايي هستند كه در سطح مناطق و استان  مي توانند كمك كار پليس باشند گفت: اگر مشاركت مردم را در تامين امنيت داشته باشيم، امنيتي پايدار خواهيم داشت.

 وي دهياران را بازوي توانمند نظام و حلقه ارتباط مردم با نهاد دولت دانست و افزود:دهياران بيشترين نقش در ارتباط مردم با دولت را دارند.

طالبي ويژگي ارزنده نيروي انتظامي را اتكا به مردم و همراهي اين نيرو با مردم دانست و تصریح کرد : امروز مردم، پليس را از خودشان مي دانند و پليس نيز در پيوستگي با مردم حركت مي كند و پيوند دادن مردم با پليس كار آساني است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري يزد در پايان با بيان اينكه اين همايش، تحقق مشاركت مردم است اظهار اميدواري كرد، با مشاركت دهياري ها و برنامه ريزي خوب پليس و استفاده از اين ظرفيت والا و بالا در استان، شاهد تقويت ارتباط با دهياري ها و رشد هرچه بيشتر وضعيت امنيت در استان باشيم.

همچنين در اين مراسم سرهنگ "احمد مظفري" رئيس پليس راه استان يزد، انتظارات و توقعات از دهياران را بيان كرد و در پايان نيز از دهياران و بخشداران نمونه  تجليل شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.