۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 313608

نماینده رسمی رنو فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

خرید رنو با ۲ میلیون در ماه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه اعلام کرد: محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوع و در طرح اقساطی، با تسهیلات 30 تا 50 میلیون تومانی عرضه می‌شوند.

سفران شش سیلندر که خودروی لوکس رنو است از بیشترین تسهیلات در این طرح بهره‌مند شده و با تسهیلات 50 میلیون تومانی و بازپرداخت 12 ماهه به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

پس از سفران، رنو داستر یعنی پر فروش‌ترین شاسی بلند اروپایی رنو که توانسته بسیاری از گواهینامه‌های ایمنی بین‌المللی را کسب کند با 48 میلیون تومان تسهیلات عرضه شده و خریداران می‌توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره کنند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می‌شود.

شکوهی، مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو گفت: شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تا 22 مهرماه امسال ادامه دارد و پس از آن تمدید نخواهد شد.

وی همچنین افزود: رنو فلوئنس‌دستی که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایت‌مندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو به‌دست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG350، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I20 قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می‌رسد.

فلوئنس خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور 2000 سی سی و گیربکس دستی 6 سرعته به بازار عرضه می‌شود و در روش اقساطی، این خودرو با بهره‌بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می‌شود.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت‌نام است.

مدیر بازاریابی شرکت نگین‌خودرو با بیان اینکه خودروها به صورت 20 و 30 روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است و در این طرح تمامی محصولات نگین‌خودرو با پنج سال یا 150 هزار کیلومتر گارانتی عرضه می‌شود‌.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايراني IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    3 0
    عزت ايراني با عملكرد سايپا وايران لگن خودرو پايمال شده است
  • محسن IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    داستر تک محور را نقدا 67 میلیون عرضه کنید . قیمت 93میلیون ارزش این خودرو بدون آپشن و ساده با موتور ال 90 نیست . قیمت داستر تک محور قبل از ورود به کشور وبا نرخ ارز آزاد 27میلیون است .