۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 313609

دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات میلیاردر نفتی با اعتراض بابک زنجانی، دقایقی قبل آغاز شد.

اعتراض بابک زنجانی در شروع دادگاه دوم

مهر نوشت:ساعت ۸:۴۵ بامداد روز یکشنبه سه متهم پرونده میلیاردر نفتی وارد دادگاه شده و دو خواهر بابک زنجانی هم در میان شرکت کنندگان در دادگاه بودند.

قبل از آغاز دادگاه، بابک زنجانی با متهم دیگر در حال گفتگو بود که نیروهای امنیتی مانع ادامه گفتگو شدند و در ساعت ۸:۵۰ با ورود قاضی صلواتی و قرائت قرآن کریم، دادگاه در شعبه پانزدهم دادگاه انقلاب آغاز شد.

قبل از قرائت متن کیفرخواست، بابک زنجانی از رئیس دادگاه اجازه گرفت و ایستاد و گفت: تمام مطالبی که در دادگاه توسط معاون دادستان گفته می‌شود تنها اتهام است، اما رسانه‌ها و صداوسیما من را به نوعی متهم پرونده می‌دانند و وکیل بابک زنجانی هم در ادامه گفت در قانون آمده است که رسانه اجازه انتشار جزئیات کیفرخواست را ندارد.

در ادامه دادگاه، قاضی صلواتی گفت: رئیس قوه‌قضائیه اجازه داده است تا رسانه ملی، دادگاه را پوشش دهد، اما حق انتشار جزئیات را ندارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    خیلی لاعتماد به نفست بالاست؟ کم اموال این مملکت رو چپاول کردی بزرگوار. از فضای رانت خواری دولت قبل کمال سوء استفادگی خود رو بردی و یه شب شدی تریالدر حالا دوقورت و نیمت هم باقیه
  • علی IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    3 1
    مضحک ترین و خنده دارترین خبر سیما راجع به پخش خبر دادگاه بابک زنجانی اینکه در حالی که عالم و آدم و دنیا طی این دو سال از سیر تا پیاز بابک زنجانی خبر دارند و حتی در سایر رسانه ها به بابک زنجانی اشاره می شود سیما اورا ب ز معرفی می کند تو گویی سیما چه امانت داری است واقعا مسخره است
  • آشنا IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    آنچه درباره بابک زنجانی شنیده ایم فقط گفته ها و خبر ها بوده البته قضاوت را به عهده قاض پرونده بگذاریم بهتره... ولی صدا وسیما شاید مجوز قانونی نداره... شایدم عادت کرده!