۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 313628

قدس آنلاین یزد - همزمان با آغاز هفته ناجا، کارکنان فرماندهي انتظامي شهرستان ابرکوه استان يزد ضمن حضور در مراسم صبحگاه در جريان اقدامات اين يگان در طول هفته ناجا از زبان سرهنگ کمالي قرار گرفتند.

تلاش ناجا مصداق واقعي عبادت است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در اين مراسم ياد و خاطره شهداي نيروي انتظامي را به تلاشگران عرصه خدمت رساني  به مردم تبريک و با اشاره به شعار امسال نيروي انتظامي که "اقتدارپليس،همدلي وهمزباني،امنيت وآرامش، است"،افزود: خدمت رساني بي منت به مردم ولايي بزرگ‌ ترين افتخار نيروي انتظامي است و برقراري امنيت بهترين نعمتي است که توسط اين نيرو حاصل مي‌ شود.

سرهنگ"احمد کمالي اردکاني"با استناد به آيه ي شريفه ي "کونو قوامين لله شهداء بالقسطکه زينت بخش آرم ناجا است، خاطر نشان کرد: مأموران نيروي انتظامي بايد در انجام مأموريت هاي محوله و اجراي قوانين و مقررات رضاي خدا را در نظر بگيرند و از هر گونه عملکردهاي سليقه اي در مأموريتشان اجتناب ورزند.

نماينده مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت : آسودگي و آرامش خاطر همه ما به خاطر اين است که مي دانيم عده اي هستند که شبانه روز تلاش مي کنن و شب ها بيدار هستند تا ما بتوانيم راحت بخوانيم و امنيت و آرامش داشته باشيم.

حجت الاسلام دخيل عباس  زارع زاده گفت: برابر احاديث وروايات در جايي که امنيت و شادماني نباشد روا نيست انسان سکنا گزيند و آن را به عنوان وطن خود انتخاب کند و امروز به برکت فرماندهي مقتدرانه مقام معظم رهبري و تلاش و کوشش شبانه روزي پرسنل انتظامي ونظامي ايران در بين کشورهاي منطقه و درميان توطئه هاي دشمنان يک جزيره امن است و اين حاصل الطاف خداوند و تلاش سربازان اين مرز وبوم است.

وی خدمت به مردم و رسيدگي به مشکلات آنان و رفع دغدغه ها و گرفتاريهايشان را يک نعمت و توفيق الهي دانست و گفت: نيروي انتظامي در سرتاسر ميهن اسلامي در حال خدمت به مردم است و در اين راه شهيد مي دهد و اين مصداق واقعي عبادت است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.