معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دو میلیون و ۷۹۳هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان هستند که شمار آنها با خانواده هایشان به بیش از ۵.۵ میلیون نفر می رسد گفت: از دوسال گذشته علاوه بر اعتماد سازی بیشتر، گنجاندن کالاهای فرهنگی در سبد خانوار را آغاز کرده‌ایم.

جزییات طرح "نسیم سلامت" ویژه بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار «اجتماعی» ایسنا، منصور اعتصامی در نشستی خبری به اعلام برنامه‌های تامین‌اجتماعی به مناسبت 17 مهرماه روز تکریم خانواده و بازنشستگان پرداخت و گفت: تامین اجتماعی یک نهاد متعلق به مردم است و اموال آن حق الناس تلقی می شود.

وی افزود: شرکای اجتماعی ما بیمه‌شدگان، مستمری بگیران، کارفرمایان، بازنشستگان و مجموعه ذینفعان هستند. تامین اجتماعی نیمی از جمعیت کشور، به عبارتی بیش از 40میلیون نفر را تحت پوشش دارد و در حوزه امنیت خاطر دادن به آن‌ها در مقاطع مختلف زندگی تلاش می‌کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دو میلیون و 793هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان هستند که شمار آنها با خانواده هایشان به بیش از 5.5 میلیون نفر می رسد گفت: از دوسال گذشته علاوه بر اعتماد سازی بیشتر گنجاندن کالاهای فرهنگی در سبد خانوار را آغاز کرده‌ایم.

اعتصامی به طرح کرامت رضوی اشاره و عنوان کرد: تا کنون بیش از 17هزار بازنشسته به همراه خانواده هایشان به مشهد مقدس مشرف شده‌اند و این طرح در سال جاری ادامه پیدا کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی به بیان جزییات طرح نسیم سلامت پرداخت و گفت: این طرح به صورت عملیاتی در نیمه دوم سال 94، برای بازنشستگان و مستمری بگیران اجرا خواهد شد و همزمان با 17 مهرماه و روز خانواده کلید می‌خورد.

وی با اشاره به اینکه ابلاغیه‌ای جهت برگزاری مجموعه‌ای از فعالیتهای ورزشی و مرتبط با سلامت را به استانها ابلاغ کرده‌ایم گفت: در همین راستا شروع راهپیمایی‌های خانوادگی با حضور بازنشستگان از 8 صبح روز جمعه آینده در محل پارک لاله با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط را خواهیم داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از برگزاری المپیادهای ورزشی بازنشستگان در چهار رشته دارت، تنیس روی میز، تیراندازی و پیاده روی خبر داد و اظهار کرد: این المپیادها در 30 استان کشور برگزار و منتخبان به تهران معرفی می شوند. این المپیادها در باشگاه‌های ورزشی متعلق به سازمان و یا ادارات تربیت بدنی استانها برگزار می‌شوند.

وی افزود: این المپیادها در آذرماه امسال برای برادران در استان کردستان و برای خواهران در استان لرستان برگزار می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.