رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: شورای عالی امنیت ملی به عنوان عالی‌ترین مرکز نظام در تصمیمات سیاسی و نظامی، برجام را تأیید کرده است.

بروجردی: شورای عالی امنیت ملی برجام را تأیید کرده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد در توضیح و موافقت ارائه طرح دوفوریتی اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام، در صحن علنی مجلس گفت: این طرح در طول روزهای گذشته و طی تبادل نظر دو فراکسیون رهروان و اصولگرایان مجلس بررسی شده است.

وی با بیان اینکه ریاست مجلس هم در جلسات بررسی طرح دوفوریتی مذکور حاضر شد، افزود: این طرح همچنین در گزارش پایانی برجام مورد نظر قرار گرفت تا اینکه این طرح به مجلس ارائه شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تأکید کرد: در حال حاضر شش کشور مذاکره کننده با ایران براساس مذاکرات مراحل قانونی برجام را طی می‌کنند و امروز نوبت ایران است که درباره برجام نظر دهد، ما در این مصاف نابرابر برنده شدیم زیرا خروجی تمام تلاش‌ها در توافق ژنو، لوزان، وین و توافقات در برجام به عنوان یک سند رسمی اقدام مشترک حق ما را به رسمیت شناختند و حق ما تثبیت شد، همین که (غنی‌سازی) 3.67 درصد را تصریح کردند نشان دهنده این است که این حق را پیدا کرده‌ایم.

 
بروجردی با بیان اینکه نقاط ضعفی در برجام وجود دارد، تأکید کرد: با وجود اینکه نقاط ضعفی در برجام موجود است ولی برجام محصول یک تصمیم ملی است، شورای عالی امنیت ملی به عنوان عالی‌ترین مرکز نظام در تصمیمات سیاسی و نظامی آن را تأیید کرده است، البته با وجود آن با توجه به نظر مقام معظم رهبری باید مجلس نیز در این زمینه تصمیم‌گیری کند

وی با اشاره به مواد طرح دوفوریتی اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام خاطرنشان کرد: در این طرح دولت موظف شده تا برجام را طبق تکالیف تعیین شده طرح مذکور اجرا کند.

 
بروجردی در پایان افزود: در این طرح تمام لغزش‌ها و روزنه‌های موجود در برجام مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جوادي IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    0 0
    پس بفرماييد مجلس تا بحال سر كار بوده و كمسيون فرمايشي يك نمايش بود ديگر . الحق و الانصاف كه دستورات رهبري را مو به مو .......مي كنيد ....