قدس آنلاین یزد - فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد استان يزد گفت: هفته ناجا فرصتي طلايي براي نمايش توانمندي و اقتدار پليس در مبارزه با مجرمان و مخلان نظم عمومي است.

ارتقاء امنيت اجتماعي و مشارکت عمومي از دستاوردهاي هفته ناجا

به گزارش قدس آنلاین از یزد  ،سرهنگ "مهدي رحيم زاده" دستاوردهاي مهم و اثرگذار اين هفته را جلب مشاركت مردمي و افزايش اعتماد عمومي به ناجا عنوان كرد و گفت: هفته ناجا فرصتي طلايي براي نمايش توانمندي و اقتدار پليس در مبارزه با مجرمان و مخلان نظم عمومي است.

وي افزود:برنامه هاي پيش بيني شده جهت اجراء در اين هفته بايد طوري عملي شود كه ارتباط و تعامل مردم با پليس مستحكم شده و خدمات و مأموريت هاي ناجا كه هدفي جز آرامش و آسايش مردم را دنبال نمي كند؛به نحو شايسته معرفي شود.

فرمانده انتظامي شهرستان بهاباد اظهار داشت: هفته ناجا فرصتي مناسب براي مشاركت بيشتر مردم در اجراي برنامه ها و همراهي مردم با پليس براي ارتقاي امنيت اجتماعي و نشان دادن جذابيت هاي پليسي و آشنايي بيشتر آحاد جامعه با مأموريت هاي خطير فرزندان خود است.

سرهنگ"رحيم زاده" گفت: اجراي برنامه هاي هفته ناجا با محوريت مشاركت مردمي با نگرش همه جانبه به برون و درون سازماني و توجه به كاركنان و خانواده ها به صورت كيفي از جمله برنامه هاي مهم هفته ناجا است که مورد انتظار جامعه و مسئولان بوده و تلاش کارکنان فرماندهي انتظامي شهرستان بهاباد نيز در تدوين برنامه هاي اجرايي جهت عينيت بخشيدن به دستورالعمل جامع و تدابير فرمانده ناجا مي باشد.

وي اعتماد و تعامل مردم را از مهمترين مولفه هاي سرمايه اجتماعي پليس در جلب مشاركت عمومي دانست و تصريح كرد:بدون شک اقتدار ، كار آمدي و هوشمندي پليس در هفته ناجا تبلور مي يابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.