عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گزارش کمیسیون برجام را مثبت دانست و تأکید کرد با استفاده از این گزارش می‌توان برای لغو تحریم‌ها گام‌های مؤثری برداشت.

 با استفاده از گزارش کمیسیون برجام می‌توان گام‌های مؤثری برای لغو تحریم‌ برداشت
به گزارش قدس آنلاین، سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گزارش کمیسیون ویژه برجام مجلس را مثبت توصیف کرد.

وی با بیان اینکه گزارش کمیسیون دارای نکات فنی و مثبتی است که قطعاً‌ در ادامه مذاکرات کارایی مذاکره‌کنندگان را افزایش خواهد داد، تصریح کرد: این گزارش نتیجه روزها و ساعت‌ها نشست‌های تخصصی کمیسیون با مذاکره‌کنندگان سابق و فعلی است.

عضو کمیسیون برجام مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گزارش کمیسیون برجام در نشست امروز مجلس قرائت و نتایج مثبتی از جمله افزایش آگاهی نمایندگان را در پی داشت، خاطرنشان کرد: این گزارش برخی از روزنه‌های موجود در توافق هسته‌ای را نمایان کرد که می‌توان با بهره‌گیری از آن روزنه‌های نفوذ دشمن را بست.

وی همچنین بر لزوم لغو تحریم‌ها همزمان با اجرای توافق هسته‌ای تأکید کرد و گفت: دولت می‌تواند با استفاده از این گزارش به مطالبه به حق مردم یعنی لغو تحریم‌ها بپردازد و شرایط را به گونه‌ای دنبال کند که حقوق ملت تأمین شود.

زمانیان همچنین از زحمات اعضای کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس قدردانی کرد و گفت: مجلس پس از قرائت این گزارش با نگاه تخصصی‌تری مباحث مرتبط با توافق هسته‌ای را دنبال خواهد کرد.

 

 

 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.