۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
کد خبر: 313753
اولين تمرين پرسپوليس بدون هادي نوروزي+عكس

به گزارش قدس آنلاين،اولین تمرین پرسپولیس در شرایطی خاص بعد از درگذشت کاپیتان این تیم برگزار شد.

سیاهپوشی و نثار گل توسط پرسپولیسی ها

بازیکنان با نیم ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلامی و پیراهن مشکی آغازگر اولین تمرین بعد از درگذشت کاپیتان تیم شان بودند.
 


در ابتدای تمرین عکسی از هادی نوروزی به همراه پیراهن و کفش او در جلوی در ورودی در نظر گرفته شد که برانکو به همراه دیگر اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم با نثار دسته گل به او ادای احترام کردند.
 



در ادامه نیز برانکو با جمع کردن بازیکنان و گفتگوی کوتاه با آنها سوت آغاز تمرین این بار بدون کاپیتان هادی را به صدا در آورد.


گزارش اولین تمرین بدون هادی

پرسپولیسی ها که جلسات قبلی تمرین خود را با توجه به درگذشت کاپیتان تیم شان تعطیل کرده بودند امروز در درفشی فر سیاهپوش شده گردهم آمدند.

*بازیکنان و کادرفنی این تیم در ابتدا با پیراهن هایی سیاه روی نیمکت حاضر شدند و با چهره ای غمگین به عکس های هادی که اکنون درفشی فر را مزین کرده نگاه می کردند.
 


* از سوی باشگاه پرسپولیس پرچم های مشکی در سراسر مجموعه درفشی فر نصب شده است.

* عکس، پیراهن قاب شده، استوک و دیگر وسایل هادی نوروزی در جلوی در ورودی رختکن قرار داده شد تا بازیکنان با نثار گل یاد کاپیتان را زنده نگه دارند.

* برانکو ایوانکوویچ با چهره ای مغموم اولین فردی بود که به هادی نوروزی ادای احترام کرد و بعد از او کادرفنی و بازیکنان با نثار گل و پیراهن های مشکی عکس گرفتند.

* محسن بنگر، نزدیک ترین دوست هادی نوروزی و بازیکن باتجربه پرسپولیس هنوز با مرگ او کنار نیامده و تلاش زیادی داشت تا بغض خود را فرو برد. او بارها با برگردان روی خود از سایر بازیکنان اشک چشمانش را پاک کرد.
 


* تمرین با صحبت های برانکو آغاز شد و در ادامه اولین آیتم به گرم کردن بدن ها تعلق داشت. کرختی و بی حالی از همین آیتم ابتدایی در حرکات بازیکنان کاملا مشهود است.

* بابک حاتمی بعد از گرم کردن جدا از سایر بازیکنان به دلیل مصدومیت به دویدن دور زمین پرداخت.
 


* آیتم بعدی تمرین به عبور از موانع، پرش و حرکات مارپیچ اختصاص داشت. برانکو با فریادهایش سعی در تزریق روحیه بین شاگردانش داشت تا آنها را از این شرایط خارج کند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    1 0
    سخته خدایی