اخبار ويژه /  کمپین وهابی ها در توییترعلیه ایران

استقرار ناو چین در ساحل سوریه

قدس آنلاین: چین برای همکاری با روسیه به منظور مبارزه با تروریسم در سوریه، یک ناو هواپیمابر را در دریای مدیترانه مستقر کرد.

 

ادعای مضحک العربیه

باشگاه خبرنگاران: شبکه سعودی – صهیونیستی العربیه در ادعایی بی اساس اعلام کرد که 6 نفر از نیروهای سپاه پاسداران ایران، عامل وقوع ازدحام وفاجعه در منا بودند، اما سرعت نیروهای امنیتی سعودی باعث ناکامی این طرح شد.

 

کمپین وهابی ها در توییترعلیه ایران

انتخاب: کاربران عرب شبکه های اجتماعی در کشورهای حاشیه خلیج فارس کمپینی را علیه سفرای ایران و خروج آنان از این کشورها در توییتر به راه انداخته اند. این کاربران وهابی از سفیران ایران خواسته اند تا کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را ترک کنند، زیرا ایران منبع تروریسم است!

 

نقش ایران در آزادی 18 نفر در بغداد

تسنیم: یک روزنامه ترکیه‌ای نوشت: سازمان‌های اطلاعاتی ایران در آزاد کردن ۱۸ کارگر ترک ربوده شده در بغداد نقشی اساسی ایفا کرده‌اند.

 

پرونده مشابه خاوری در اسپانیا

مهر: سردار سید مسعود رضوانی، رئیس پلیس اینترپل ناجا گفت: کارآگاهان پلیس اینترپل موفق شدند، فرد کلاهبردار و اختلاس‌گر میلیاردی دیگری را در کشور اسپانیا شناسایی کنند که طبق تحقیقات اولیه، میلیاردها تومان از سرمایه‌های کشور را به تاراج برده و هم‌اکنون در کشور اسپانیا زندگی می‌کند.

 

ایران شکایتش از روسیه را پس گرفت

میزان: عوض حیدر پور شهرضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شواهد نشان می دهد که اراده لازم در مسؤولان روسیه برای تحویل موشک اس 300 به ایران وجود دارد، ضمن اینکه شکایتی که ایران از روسیه در این زمینه دنبال می کرد به دلیل توافق صورت گرفته کنسل شده است.

 

زمان عملیات گسترده  مقاومت علیه داعش

تابناک: یکی از فرماندهان ارشد نیروهای الحشدالشعبی(نیروهای مردمی)عراق از نزدیک بودن عملیات سراسری نیروهای عراقی علیه داعش خبر داد.

 

درگیری در مرز ترکیه 

فردا: «پ‌‌ک‌ک»، شاخه نظامی حزب «کارگران کردستان»، از کشته و زخمی شدن 19 سرباز ترکیه در نزدیکی مرزهای عراق خبر داد ومدعی شد که در این حمله چندین خودروی نظامی ارتش ترکیه نیز نابود شده است.

 

مذاکره‌کنندگان  گزارش مجلس را بخوانند

فارس: آصفری،عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس گزارش کمیسیون برجام را مطلوب توصیف و به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان توصیه کرد: «گزارش کمیسیون برجام را مطالعه کنید تا روزنه های برجام را بهتر بشناسید».

 

اعزام گروه «مرگ سیاه» به سوریه

ایرنا: نیروی دریایی روسیه برای اطمینان یافتن از تامین امنیت هوایی پایگاه های محل استقرار جنگنده ها، کارشناسان نظامی و تجهیزات و تسلیحات پیشرفته خود در سوریه، چندین ناو و یگانی از حرفه‌ای ترین نظامیان خود معروف به «شیطان دریایی» یا «مرگ سیاه» را به سوریه گسیل کرده است.

 

تحویل تسلیحات  پیشرفته روسی به حزب ا...   

مشرق: خبرها حاکیست که دولت روسیه چندین سامانه پدافند هوایی بسیار پیشرفته سام 22 را به حزب ا... لبنان  تحویل داده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.