۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 313900
مجيدي مدرك مربيگري c آسيا هم ندارد!

به گزارش قدس آنلاين،محمد نوازی و فرزاد مجیدی در حالی به صورت چرخشی روی نیمکت استقلال می‌نشینند که ابهاماتی در خصوص مدرک مربیگری این دو مربی مطرح شده و گفته می‌شود هیچ‌کدام مدرک مربیگری C‌ را نیز ندارند.

مصطفی شهبازی دبیر سازمان لیگ در خصوص این موضوع  گفت: نوازی مدرک C آسیا را دارد ولی فرزاد مجیدی آنالیزور است و نیازی به مدرک ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که مجیدی چطور روی نیمکت می‌نشیند، گفت: در جریان این مسئله نیستم و از غلامرضا بهروان باید این سوال را بپرسید. من مسئول نقل‌وانتقالات هستم.

بهروان هم در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه مجیدی با چه عنوانی روی نیمکت استقلال می‌نشیند، اظهار داشت: شهبازی مسئول صدور کارت است و هر فردی که کارت داشته باشد، مجوز نشستن روی نیمکت را دارد. سازمان لیگ مدارک بازیکنان و مربیان را صفر تا صد تحویل می‌گیرد و سپس مجوز بازی یا نشستن روی نیمکت را صادر می‌کند.

وی افزود: زمانی از نشستن فرد روی نیمکت جلوگیری می‌کنیم که کمیته انضباطی بنا بر دلایلی رای به محرومیت فرد داده باشد. مجیدی کارت داشته که روی نیمکت نشسته است. نام مجیدی به عنوان آنالیزور ثبت شده اما شاید با مدرک دیگری روی نیمکت می‌نشیند. در گذشته نیز این اتفاق افتاده که فردی که مربی بوده و حتی تا کنار زمین می‌آمده، با عنوان تدارکات روی نیمکت می‌نشست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.