قدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی در گفت و گو با قدس آنلاین، از کشف بیش از ۱۳ تن مواد مخدر و برخورد جدی با اراذل و اوباش خبر داد.

یکی از ماموران پلیس در برخورد با اراذل مورد اصابت ۱۲۰ گلوله ساچمه ای قرار گرفت

سردار بهمن امیری مقدم در گفت و گو با قدس آنلاین اظهار کرد: نیروی انتظامی خراسان رضوی در ۶ماه گذشته موفق به کشف بیش از ۱۳۰ تن مواد مخدر و دستگیری جمع کثیری از قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر شده است.
وی برخورد با اراذل و اوباش را از مهم ترین دستور کارهای نیروی انتظامی خراسان رضوی دانست و تصریح کرد: در برخورد با اراذل و اوباش اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و یکی از سبزپوشان نیروی انتظامی در طرح پاکسازی و جمع آوری اوباش، مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و ۱۲۰ ساچمه سلاح در بدن این فرد مانده است که نشان از جان بر کف بودن نیروی انتظامی در راه خدمت به مردم دارد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف داروهای قاچاقی مضر خبر داد و گفت: نیروی انتظامی خراسان رضوی توانسته است در مجموع عملیات ضربتی خود نسبت به کشف داروهای قاچاقی اقدام کند که تعداد داروهای قاچاقی کشف شده از ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار قلم متغیر است.
امیری مقدم در ارتباط با خودروهای مسروقه بیان کرد: بسیاری از سرقت های خودرو، به دلیل بی احتیاطی مردم و صاحبان خودرو است و از مردم درخواست می کنیم تا موارد امنیتی و حفاظتی برای جلوگیری از سرقت خودروی خود رعایت کنند.
وی آموزش را راهکاری مناسب برای افزایش خودمراقبتی مردم دانست و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی خراسان رضوی همکاری های گسترده ای را با تمامی نهادها و مراکز آموزشگاهی در راستای افزایش آگاهی های انتظامی داشته است و عقیده داریم که با ارائه آموزش های مناسب، مردم می توانند پلیس خود و یاری گر ما باشند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی، اجرای طرح های نوروزی و تابستانی را از مهم ترین طرح های افزایش ضریب امنیت در استان دانست و تاکید کرد: در طرح های نوروزی و تابستانی نیروی انتظامی خراسان رضوی تلاش های زیادی برای تامین امنیت جاده ای، ساماندهی گشت های پلیس و ارائه مشاوره های انتظامی کارآمد شده که منجر به افزایش ضریب امنیتی استان شده است
 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.