پیشنهاد سردبیر

اخبار ويژه / پوتین: «بغدادی» را زنده می‌خواهم

تحویل سامانه «اس- 300»   به ایران درحال اجراست

فارس: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: اظهارات اخیر درباره نحوه تحویل دهی سامانه پدافند هوایی اس- 300  فاقد صحت و اعتبار است. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: مسیر تحویل این سامانه بر اساس قرارداد منعقده قبلی مراحل اجرایی خود را طی می‌کند. پیش از این برخی رسانه‌های خارجی از لغو تحویل این سامانه به ایران با ادعای به توافق نرسیدن طرفین خبر داده بودند.

 

وزیر بهداشت: اکنون وقت استیضاح نیست

مهر: سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مورد استیضاح آخوندی، گفت: با احترام ویژه ای که برای همه نمایندگان پرتلاش ملت در مجلس شورای اسلامی و استیضاح کنندگان قایل هستم، معتقدم هم اکنون مقطع مناسبی برای استیضاح نیست.

سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی،  وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به سوابق  آخوندی تاکید کرد: تجربه خوبی از استیضاح های قبلی نداریم و ان شاءا... به گونه ای تصمیم گرفته شود که آسیبی به کشور وارد نشود و زمینه خدمت بیش از پیش دولت به مردم فراهم شود.

 

پوتین: «بغدادی» را زنده می‌خواهم

باشگاه خبرنگاران: پایگاه «میدل ایست پانوراما» خبر داد، برخی منابع آگاه در کاخ کرملین اعلام کردند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از نیروهایش که عهده دار جنگ ضد داعش هستند، خواسته است سرکردگان داعش و در رأس آن، ابوبکر بغدادی را زنده بازداشت کنند.

پوتین دستور داده در صورتی که این مسأله امکان پذیر نباشد، دست کم اجساد آنها را به همراه خود بیاورند.

 

شعار «مرگ بر آمریکا» ممنوع شد!؟

جهان: شنیده ها حکایت از این دارد، چند نفر از شرکت کنندگان در مراسم تشییع «جان باختگان منا» شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را سر دادند که این امر موجب واکنش برخی از مسؤولان آن شهرستان شد. یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگاران با تأیید این خبر گفت: یکی از مسؤولان شهرستان، برخی از افرادی که شعار مرگ بر آمریکا را سر می دادند، فرا خواند و این عمل را محکوم کرد.

وی اظهار داشت: این مسؤول با تذکر جدی به این افراد اعلام کرد در مراسم تشییع دومین جانباخته این شهرستان نباید شعار مرگ بر آمریکا سر داده شود.

 

خانه خاوری در کانادا ردیابی شد

انتخاب: رضوانی رئیس پلیس اینترپل کشور گفت: پلیس اینتر‌پل فرد مورد تعقیب را با اعلان قرمز ردیابی، شناسایی و دستگیر می‌کند، اما در برخی از کشورها مثل کانادا فقط با حکم سیستم قضایی خود به دستگیری افراد مجرم اقدام می کنند.

رئیس پلیس اینتر‌پل کشور گفت که خانه خاوری در کانادا ردیابی شده است.

 

برکناری افشاگر شمار قربانیان فاجعۀ منا

العالم: مقامهای سعودی مسؤول سایت رسمی وزارت بهداشت سعودی را که چند روز پیش خبر افزایش شمار قربانیان فاجعه منا به 4173 نفر را افشا کرده بود، از کار برکنار کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.