گروه تروریستی داعش، دست و پای یک پسر سوری ۱۴ ساله‌ای را که نمی‌خواست به این گروهک تروریستی بپیوندد، برید.

 قطع دست وپای نوجوان ۱۴ ساله توسط داعش!

 این پسر که خودش را عمر معرفی می‌کند در سوریه به چنگ داعش افتاد و یک ماه و نیم شکنجه شد تا عضوی از کودکان تروریست داعش شود اما او قبول نکرد و به همین علت داعشی‌ها این مجازات هولناک را برایش در نظر گرفتند.

عمر در گفتگو با کانال 4 فرانسه، درباره تنبیهش که سه هفته پیش رخ داده است، می‌گوید:داعشی‌ها همه مردم منطقه را در یک خیابان جمع کردند و بعد جلوی چشم آنها، دست راست و پای چپم را قطع کردند. داعشی‌ها پیش از آن که عمر را مثله کنند در خانه‌ها و خرابه‌ها به دنبال کودکان و نوجوانان منطقه گشتند و وادارشان کردند که حتما در مراسم قطع دست و پای عمر حاضر شوند تا درس عبرت بگیرند. آنها ساعد نحیف عمر را به زور روی یک بلوک چوبی نگه داشتند و ناگهان، مردی غول پیکر که داعشی‌ها « بولدوزر » صدایش می‌کردند، آن را با ساتور، جلوی چشم‌های خودش و دیگران با یک ضرب قطع کرد.

عمر با بغض می‌گوید «خون از دستم فوران کرد اما آنها رحم نکردند و پایم را هم بریدند و سپس اعضای قطع شده بدنم را مقابلم گذاشتند تا تماشایشان کنم». گروه‌های جنگجوی کودکان داعشی، در بسیاری از فیلم‌های تروریستی که داعش آنها را متنشر می‌کند، زیاد دیده می‌شوند. این بچه‌ها همان‌هایی هستند که جلوی دوربین بی‌رحمانه سر قربانیان‌شان را می‌برند و به دوربین لبخند می‌زنند. برخی کارشناسان تروریست می‌گویند این بچه‌ها پیش از جنایت با مواد مخدر صنعتی خاصی نشئه می‌شوند که آنها را برای اعمال خشن، جری‌تر می‌کند، هرچند آموزش‌های آنها نیز در سنگدلی و قساوت شان بی‌تاثیر نیست. داعش، از این کودکان برای عملیات انتحاری هم استفاده می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مژگان IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    6 0
    اگه داروی صنعتی میدن چرا به این پسر بچه ندادند ذات ادم که درست باشه و انسان هیچ تعلیم و دارویی نمی تونه شیطانش کنه انسانیت را از اون بگیره وبه ظلم به انسانهای ازاد لبخند بزنه مگر اینکه فرزند شیطان باشه
  • ایرانی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    33 3
    خدا لعنتشون کنه پس روسیه داره چه غلطی میکنه بااین همه امکانات وموشک.بابا بزن پاکسازیشون کن بره یه مشت سگ نجس بی دین.مرگ بر داعش
  • سمیرا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    18 0
    الاهی خیر نبینند,زودتر نسلشون از بین برود
  • برزیل IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    14 1
    ایران باید دست بکار شه به داعش حمله کنه هم زمینی هم هوایی همه جانبه صبر دیگه فایده نداره
  • بهزاد IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    چقدر زمین پر از حیوون شده ... وای به عاقبتشون