قدس آنلاین-شهرکرد،تلاش های بسیاری برای برگزاری این کنگره انجام گرفته و امید می رود با برگزاری چنین برنامه هایی بتوان دین خود را به شهدا ادا کرد.

کنگره ملی سرداران و ۲۴۴۴ شهید استان چهار محال و بختیاری کلید می خورد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ساعتی پیش در حاشیه افتتاح نمایشگاه کنگره شهدای استان در گفتگو  با قدس آنلاین از افتتاح کنگره ملی سرداران و ۲۴۴۴ شهید استان خبر داد.

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: این کنگره با پیام مقام معظم رهبری آغاز خواهد شد واز طرفی این روز را باید به فال نیک گرفت  چرا که مصادف است با سفر ۲۳ سال پیش حضرت آقا در چنین روزی به استان چهار محال و بختیاری.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز گفت:تلاش های بسیاری برای برگزاری این کنگره انجام گرفته و امید می رود با برگزاری چنین برنامه هایی بتوان دین خود را به شهدا ادا کرد.

وی افزود:توجه به خانواده های شهدا و رسیدگی به امور آنها از مهمترین راهکارهای جلب رضایت شهدا است.

در ادامه استاندار استان گفت ، تمامی مردم و مدیران این استان برای برگزاری باشکوه کنگره شهدا آماده شده اند و انتظار می رود این رخداد بزرگ فرهنگی نمود ملی و جهانی داشته باشد.

قاسم سلیمانی افزود:این کنگره به مدت یک هفته در مصلای شهرکرد با حضور میهمان وی‍‍ژه از شخصیت های برجسته کشور، بیش از یکهزار میهمان از سراسر کشور و بیش از ۱۰ هزار نفر شرکت کننده از سراسر استان در روز ۱۵ مهرماه مصادف با سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان آغاز می شود.

دبیرکل ستادکنگره ملی شهدای استان، از جمع آوری آثار و اسناد مربوط به شهدا و نمایش آن در نمایشگاهی در حاشیه کنگره شهدا و فضاسازی شهرهای مختلف استان همزمان با این رویداد بزرگ فرهنگی خبرداد و گفت: بیش از ۵۰۰هزار سند از شهدای این استان جمع آوری شده است که خود یک گنجینیه به حساب می آید.

رئیس شورای تامین استان، نصب نمادهای دفاع مقدس در مبادی ورودی شهرها و برگزاری بیش از دو هزار یادواره در استان برای استقبال از کنگره ملی شهدای استان را حائز اهمیت ملی دانست .هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.