قدس آنلاین- تبریز: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی توجه ویژه شهرداری و شورای شهر به ورزش این شهر را باعث بوجود آمدن تحول بنیادین در ورزش تبریز دانست.

توجه ویژه شهرداری و شورای شهر تبریز، ورزش این شهر را متحول کرده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد شروین اسبقیان در همایش بین المللی "ورزش های زورخانه ای، جوانان و صلح جهانی" با تقدیر از توجه ویژه شهرداری و شورای شهر به ورزش گفت: شهرداری تبریز در توسعه ورزشهای همگانی و قهرمانی با رویکرد علمی و فرهنگی گام های اساسی برداشته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان با اشاره به تمهیدات خاص این استان برای میزبانی شایسته از تیم های شرکت کننده در پنجمین دوره مسابقات آسیایی ورزش زورخانه ای، گفت: این مسابقات در راستای تاکیدات مقام رهبری مبنی بر توسعه و تقویت ابعاد مختلف ورزش زورخانه ای برگزار می شود.
محمد شروین اسبقیان افزود: در این مسابقات که از عصر امروز در تبریز آغاز می شود 135 ورزشکار از 23 کشور جهان حضور دارند.
پنجمین دوره مسابقات آسیایی ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی و همایش بین المللی ورزشهای زورخانه ای با مشارکت و میزبانی شهرداری تبریز و مشارکت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای در تبریز برگزار می شود.
گفتنی است مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی ساعت 16 امروز سه شنبه در محل سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.