ورزش کشور و در صدر آن ورزش فوتبال با حاشیه عجین شده که متاسفانه این حاشیه ها همواره از چشمان تیزبین رسانه های نوشتاری و تصویری پنهان نمانده است.

حاشیه سازی زشت فوتبالی برای همسر هادی نوروزی

روز پنج شنبه هفته گذشته خبری منتشر شد که اندوه آن تا ابد اگر در خاطر همه مردم باقی نماند حداقل در خاطر فوتبال دوستان باقی می ماند.انتشار خبر فوت هادی نوروزی، کاپیتان ۳۰ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران از این منظر فراموش نشدنی است که وی به صورت ناگهانی و بدون داشتن سابقه بیماری و همچنین قرار داشتن در سن جوانی و اوج دوران ورزشی خود با دنیا وداع کرد.

به گزارش قدس انلاین به نقل از فرهنگ نیوز ، بر خلاف فوت ناگهانی هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس که اصلا قابل پیش بینی نبود، حضور پرشور ورزشکاران و مخصوصا اهالی فوتبال در مراسم تشییع و تدفین نوروزی قابل پیش بینی بود، به گونه ای که تاسف فوت نوروزی از سطح فوتبال و ورزش ایران عبور کرد و عملا اکثر ملت ایران از این خبر ناگهانی تحت تاثیر و اندوه قرار گرفتند که این مسئله با توجه به مراسم تشییع و خاکسپاری نوروزی در تهران و بابل به اثبات رسید.

جمعیت شرکت کننده در تشییع پیکر نوروزی در شهرستان بابل به اندازه ای بود که تشییع در ورزشگاه کشوری این شهر منتفی شد و جنازه به زادگاه نوروزی منتقل شد و در نهایت پیکر این فوتبالیست با اخلاق در روستای «کپورچال» به خاک سپرده شد.

به طور کلی ورزش کشور و در صدر آن ورزش فوتبال با حاشیه عجین شده و همواره با حاشیه های مختلف مواجه بوده است که متاسفانه با همواره از چشمان تیزبین رسانه های نوشتاری و تصویری پنهان نمانده و همیشه مورد توجه قرار گرفته است، حاشیه هایی که بعضا سبب نزول جایگاه ورزش کشور در سطح جهان هم شده است.

پرسپولیس تهران به عنوان یکی از تیم های لیگ برتری که امسال هم همانند سنوات گذشته از حاشیه به دور نبوده است، انتظار می رفت با توجه به از دست دادن کاپیتان خود آن هم در اوج آمادگی و پختگی دوران ورزشی نوروزی، مورد توجه حاشیه سازان قرار نگیرد.تا حدود زیادی هم این انتظار برآورده شد اما نه به صورت کامل و صد در صدی، چرا که هم پرسپولیس و هم خانواده داغدار نوروزی مورد نوازش حاشیه سازان کاسب قرار گرفتند.

هنوز هادی نوروزی کاپیتان جوان پرسپولیس دفن نشده بود که برخی رسانه ها به طلب میلیونی این بازیکن فقید از باشگاه بحران زده پرسپولیس پرداختند و به نوعی با دلسوزی ظاهری برای فرزندان و همسر نوروزی قصد داشتند که آنها را در مقابل باشگاه قرار دهند.

اما این پایان کار نبود و اشاره های دست همسر نوروزی در شرایط بسیار بد روحی و در مراسم تشییع همسرش از چشمان تیز بین حاشیه سازان دور نماند و اشاره های وی دستاویزی برای حاشیه سازان قرار گرفت.

اگرچه همسر نوروزی استنباط رسانه های حاشیه ساز از اشاره اش را غلط توصیف کرد اما نکاتی در باب این مسائل مطرح است:

۱.در شرایطی که روح هر انسانی از فوت این بازیکن جوان تحت تاثیر قرار گرفته است، قطعا بعد فوت این بازیکن فوتبال حتی مخالفان دوران حیات نوروزی دست از مخالفت با وی برداشته اند حال چه برسد به یک استقلالی و یا هر رنگ دیگر.همانطور که استقلالی ها برای نوروزی بعد از فوتش سنگ تمام گذاشتند و بدون حاشیه با خانواده مرحوم نوروزی همدردی کردند.

۲.اگر بر فرض محال همسر نوروزی عدد ۶ را خطاب به استقلالی ها نشان داده باشد نباید به وی در آن حال و هوا که دائما از حال می رفت و به هوش می آمد خرده گرفت و مطمئنا استقلالی ها هم به این نتیجه رسیده اند که موضع خاصی نگرفتند اما باید تاسف خورد برای حاشیه سازان که به همسر داغدیده نوروزی رحم نکردند و شرایطی را فراهم ساختند که همسر نوروزی با حال و هوای خاص خود قسم بخورد که منظورش از اشاره دستانش نشان دادن عدد شش نبوده و تنها قصد داشته است که حلقه خود را نمایان سازد.

۳.به نظر می رسد این حاشیه نویسان به غیر از افزایش مخاطب و فروش بیشتر هدف دیگری ندارند چرا که هر انسان عاقلی می داند که پرداختن به چنین موضوعاتی آن هم در هیاهوی وارد شدن شوک بزرگ به یک خانواده و تیم، زمان مناسبی نیست.

۴.نکته پایانی اینکه شرایط حاکم بر ورزش ایران و مخصوصا فوتبال کاملا احساسی است و این ادعا با توجه به وجود چنین حاشیه هایی که اشاره شد، کاملا احساس می شود که به نظر می رسد عدم توجه رسانه های دلسوز ورزشی و البته مسئولین به منظور جلوگیری از چنین حواشی ای می تواند آینده تلخی را چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور برای ورزش کشور رقم بزند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اس اس IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    19 15
    مگر حلقه رو با دو دست و به این شکل تشون میدن-جمع کن بابا
  • زینب IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    22 4
    مردم این چیزارو خوب میفهمن و با خانواده نوروزی همدردی کردن حاشیه سازان نان به نرخ روز خورن برای اونا اخلاق معنی نداره.
  • زهره IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    15 7
    ببخشید جدیدا سر خاک همسر حلقه نشون میدن اونم این مدلی عجبا!!!!!!!!!!!!
  • رها IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    17 20
    من یه پرسپولیسیم به جای خانم نوروزی از همه استقلالیها معذرت می خوام واقعا کار زشتی کرد (خر خودشه) نتیجه می گیریم حالش هم زیاد بد نبوده
  • الی IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    8 2
    حلا این کار راهم کرده باشد،کسانی که درکی از انسانیت و معرفت داشته باشند چه استقلالپی چه پرسپولیی شرایط رو درک میکنندوشماهایی که اینقدر درگیر حاشیه هستید اگرقسم هم خورده شود حرف خود رامیزنید بابا رهاکنید این رفتارهای زشت وزنندرو.این بی اخلاقیها از کجامیاد بعدم این علامت چقدر باید درداور باشه برای یک عده ای مطمئن باشید طرف مقابل هم اگر چنین تمایزی داشت بلا شک درهمه جا ازاون استفاده میکند اینقدر ضعف از خودتون نشون ندید.یک روزاستقلالمیبرید یک روز پرسپولیس ولی مطمئن باشد همیشه محبت واخلاق انسانها به یادگار میمونه
  • علي IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    4 2
    واقعا جاي تاسف داره .
  • مهدی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    5 1
    من استقلالی هستم و اصلا مهم نیست که منظورش چی بوده خدا بهش صبر بده
  • زهرا IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    قضاوت فقط به عهده خدا ....
  • استقلالی IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    5 3
    تابلوه داره عدد شش نشون میده اصلا چ لزومی داره تو مراسم ترحیم انگشترشو نشون بده اونم با دو دست؟؟؟
  • عجب IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
    1 0
    نمیدونم چرا رنگ پوست دست راست و چپ بنده خدا با هم فرق داره ؟؟؟!!!! فوتوشاپ به این تابلویی !!
  • محمدحسن IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    بایددوحالتشوباورکنیم چون دوتاش راسته
  • بلوچ IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    این ک معلومه کری میخونه البت خداوند صبر نصیبش کنه
  • ساری IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    6 تا حلقه دستش بود الکی لاف پوشانی نکن نویسنده طرفدار حق باش
  • فراهاني IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 0
    سلام من يك استقلالى دواتشه هستم و شما خانم نوروزى عزيز به ماعدد شش را نشان داديد ازته دل ميگويم نه تنها دلخور نشدم اين قشنگترين عد شش بود كه تا حالا ديدم خداوند به شما صبر بدهد و متاسفم كه تنها كارى است كه ميتوانم انجام دهم خداوند هادى عزيز را قرين رحمت كند
  • اميد IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
    0 1
    يعني هادي خان با اين خانوم زندگي ميكرده واقعا عجيبه كه تا حالا زنده مونده بوده
  • سلمان ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    0 0
    اصلا کار های این خانم آبروی زن های نجیب مازندران رو برد آخه آدمی که داغدار همسرش هست اون چه حرکاتی بود انجام می‌داد با دست قلب دورست کردن و ۶ نشون دادن و لاک قرمز زدن خدا می‌داند ولی باز هم می‌گویم خدا می‌داند این زن دنبال نمایش بود فقط