سینا حسینی : یک روز پس از مصاحبه تند و انتقاد آمیز یکی از منتقدان جدی وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی،حالا گفته می‌شود محمود گودرزی تغییرات در بدنه مدیریتی وزارت ورزش را آغاز کرده ...

سجادی از وزارت می رود  تا نامزد ریاست فوتبال شود

تا شاید بتواند پیش از اعلام وصول استیضاحش از سوی هیأت رئیسه مجلس نظر منتقدان را تغییر دهد تا همانند وزیر راه و شهرسازی دوباره از مجلس رأی اعتماد بگیرد. شنیده های خبرنگار قدس حاکی از آن است که محمود گودرزی پس از اطلاع از نارضایتی شدید منتقدانش در خصوص عملکرد معاون ورزشی او در این وزارتخانه تصمیم گرفته است تا با استعفای نصرا... سجادی موافقت کند تا به این ترتیب نظر مخالفان خود را تغییر دهد، هرچند هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده، اما منابع موثق خبری مدعی‌اند که خروج سجادی از حوزه معاونت ورزشی قطعی شده است.

گروه ورزشی قدس نزدیک به دو ماه پیش از قطعی شدن کناره‌گیری سجادی خبر داده بود، اما در آن مقطع وزیر ورزش و جوانان با کنارگذاشتن سجادی مخالف بود، اما حالا که طرح استیضاحش جدی شده وی بنا دارد یک مدیر ورزشی دیگر به عنوان جانشین سجادی معرفی کند.

ظاهراً محمود گودرزی در نظر دارد از سجادی در انتخابات آینده فدراسیون فوتبال حمایت کند تا وی جانشین علی کفاشیان شود.

اگر گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرنوشت نصرا... سجادی درست از کار در بیاید و معادلات دولت برای مدیریت فدراسیون فوتبال بر همین اساس باشد، باید از هم اکنون خروج کفاشیان از مدیریت فدراسیون فوتبال را قطعی دانست، اما با این وجود نباید فراموش کرد که رفاقت کفاشیان و نصرا... سجادی در حوزه مدیریت ورزش بسیار خوب بوده از این رو ممکن است در دقیقه 90 همانگونه که اسلامیان به سود کفاشیان در شرکت در انتخابات انصراف داد، سجادی هم از همین حرکت پیروی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.