اخبار ويژه / هشدار به اشرار سیستان وبلوچستان

منطقه پرواز ممنوع روس ها در سوریه

گروه سیاسی: خبرها حاکیست که نیروی هوایی روسیه برای قلع وقمع تروریستهای تکفیری، تمام فضای سوریه را منطقه پرواز ممنوع اعلام کرده است. گفته می شود هر پرنده ای که بدون اجازه روس ها در حریم هوایی سوریه پرواز کند از سوی جنگنده ها و موشک‌های روسی سرنگون می شود.

 

التماس تروریستها به عربستان

قدس آنلاین: گروه‌های مخالف سوری با هراس از عملیات نظامی روسیه در سوریه از عربستان سعودی خواستار تشکیل یک ائتلاف منطقه‌ای علیه مسکو و تهران شده اند.

 

هشدار به اشرار سیستان وبلوچستان

مهر: سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عاملان جنایت اخیر ایرانشهر که منجر به شهادت یک معلم و مأمور نیروی انتظامی شدند، بزودی دستگیر خواهند شد. وی گفت: در پی این حادثه گروهبان یکم حسینعلی سبحانیان به ضرب گلوله اشرار به شهادت رسید. سردار رحیمی تأکید کرد: اشرار و قاچاقچیان بدانند هرگونه حادثه‌ای در منطقه رخ دهد تا نتیجه نگیریم موضوع را رها نمی‌کنیم.

 

حمله روس‌ها به مخالفان سعودی «اسد»

عصرایران: در چند روز اخیر جنگنده های روسیه گروه‌های مخالف مسلح دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه را مورد هدف قرار داده اند. این گروه‌ها در خاک عربستان آموزش نظامی دیده اند.

 

حمایت «ترامپ»

 از حملات روسیه به داعش

فرارو: «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حملات هوایی روسیه علیه مواضع داعش در سوریه حمایت کرد.

 

ظریف باید به مجلس بیاید

عصرخبر: نادر قاضی پور، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به مصافحه ظریف با اوباما گفت: وزیر خارجه باید با حضور در مجلس در این زمینه توضیح دهد.

 

با تجمعات برخورد می‌کنیم

ایسنا: سردار اسکندر مؤمنی، جانشین فرمانده ناجا از برخورد پلیس با تداوم تجمعات غیرقانونی منتقدان برجام طبق مصوبات شوراهای تأمین استان‌ها خبر داد.

 

انباشت خلاقیت(!)  در یک پارک تهران

پارسینه: شهرداری تهران در اقدامی و برای پاسداشت شهدای فاجعه منا، ده‌ها ماکت مرده کفن پوش را در پارک نهج البلاغه تهران قرار داد.

 

مماشات دولت قابل قبول نیست

جهان:‌ سید عزت‌ا... ضرغامی، رئیس سابق صدا‌و‌سیما گفت: هرگونه مماشات و کوتاهی مسؤولان دولت نسبت به فاجعه منا در تاریخ و اذهان ملت ایران خواهد ماند.

 

مفتی های نادان

انتخاب: 12نفر از مفتی های سعودی در بیانیه ای خواستار جهاد علیه ایران، روسیه و دولت سوریه شدند.این افراد طی بیانیه ای آورده‌اند: جنگجویان سوریه (تروریستها) در حال دفاع از همه امت اسلام هستند! و اگر آنها شکست بخورند، نوبت باقی کشورهای سنی خواهد شد.

 

یک فتوای جدید

درباره «رمی جمرات»

شفقنا: «امیر کانو» مشهورترین مفتی نیجریه در فتوای جدید خود اعلام کرد: حجاج نیجریه می‌توانند در حج سال آینده از شرکت در رمی جمرات خودداری و به جای آن گوسفند قربانی کنند!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.