۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
کد خبر: 314333

قدس آنلاین – رها واعظی: اگر هنوز تصمیم نگرفته اید که از بین گوشی های Nexus ۵X و Nexus ۶P کدام یک مناسب تر و به درد بخورتر خواهد بود، بهتر است به یک تفاوت دیگر بین این گوشی توجه کنید.

تفاوتی جدید بین Nexus ۵X و Nexus ۶P

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بنا بر جزییات منتشر شده در خصوص گوشی های جدید نکسوس، به تازگی تفاوت جدیدی از مقایسه ی بین این دو گوشی مطرح شده است که برای علاقمندان به این گوشی ها بسیار مفید خواهد بود.

تفاوتی که در خصوص دو گوشی Nexus 5X و Nexus 6P مطرح شده، در خصوص کابل های این دو گوشی است.

گوشی هوشمند Nexus 6P گران تر دارای تبدیل کابل USB نوع C به کابل استاندارد نوع A می باشد. این در حالی است که گوشی هوشمند Nexus 5X ارزان تر تنها دارای تبدیل کابل USB نوع C به نوع C  می باشد.

این بدان معنا است که در Nexus 5X شما نمی توانید گوشی هوشمند خود را به پورت USB استاندارد متصل کنید، مگر اینکه کابل تبدیل آن را خریداری کنید.

گوشی Nexus 5X با اتصال USB نوع C تنها قابل اتصال به خودرو، جدیدترین مدل های مک بوک و نسل دوم Chromebook Pixel ها می باشد.

هر دو گوشی هوشمند Nexus 5X و Nexus 6P با آداپتورهای تبدیلی می آیند و گوشی Nexus 5X را نیز می توان به راحتی به کامپیوتر متصل کرد و یا شارژ کرد، اما اگر شما این گوشی را خریداری کنید، به امکاناتی بیش از امکانات موجود در کیت گوشی نیاز دارید.

البته این بدان معنا نیست که شما برای اتصال گوشی Nexus 5X خود به کامپیوتر و یا شارژ دچار مشکل شوید، اما به هر حال برای راحت تر بودن خیال خود، مجبور به پرداخت هزینه ی اضافی برای خرید یک کابل اضافی خواهید بود.

استاندارد جدیدی USB یعنی همان نوع C باعث سریع تر شارژ شدن دستگاه های الکتریکی و افزایش سرعت انتقال داده ها می شود و امکان انجام هر دوی این فعالیت ها به صورت همزمان با سرعت بیش تری ایجاد می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.