نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در آستانه ماه محرم همانند سالهای پیش در یک اقدام برنامه ریزی شده اقدامات سازمان یافته خود علیه نمادهای عاشورایی در منطقه دمستان منامه را آغاز کردند.

اقدام رژیم آل خلیفه علیه نمادهای عاشورایی در بحرین

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، ازپایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی اللؤلؤه، نیروهای آل خلیفه پرچم ها و پارچه نوشته ها و تصاویر نصب شده به منظور گرامیداشت شعائر حسینی را از جا کنده و از بین بردند.
ائتلاف چهاردهم فوریه یکی از جریانهای سیاسی فعال در بحرین به همین مناسبت با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این اقدامات تجاوزکارانه در راستای خط مشی تروریستی رژیم آل خلیفه علیه جنبش مردمی بحرین انجام می گیرد.
بحرین از زمان سرکوب قیام مردمی در سال 2011 میلادی تاکنون شاهد موجی از اعتراضات از سوی مردم آن کشور است که خواستار اصلاحات سیاسی هستند. 
رژیم آل خلیفه به کمک نظامیان سعودی و مأموران امنیتی امارات که در قالب نیروهای سپر جزیره و نظامیان دیگر کشورهای عربی که در بحرین مستقر شده اند، اعتراضات مردمی این کشور را سرکوب می کنند. 
بر اساس اسناد منتشره در پایگاه ویکی لیکس، رژیم بحرین در سال 2012 برای سرکوب مخالفان از کشورهای مغرب و اردن نیز درخواست کمک نظامی کرده بود که با موافقت این دو کشور روبرو شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.