قدس آنلاین:رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی طی بازرسی صورت گرفته اسامی و عناوین بیگانه استفاده شده در تابلوهای تبلیغاتی شهر فاروج شناسایی شد .

شناسایی ۱۸ عناوین و اسامی بیگانه در فاروج

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، جواد نظری افزود: در این بازرسی که توسط کارشناسان حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی این اداره صورت پذیرفت تعداد 18 واحد تجاری که از عناوین غیر فارسی در تبلیغات خود استفاده می کردند، شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: استفاده و بکارگیری عناوین بیگانه در سردرب مغازه ها،کارگاهها،کارخانه ها و اماکن تولیدی و تجاری ممنوع می باشد و مدیران این اماکن بایستی از عناوین فارسی بجای واژه های بیگانه در سردرب مغازه ها استفاده نمایند.

جواد نظری خاطرنشان کرد:در مرحله بعدی، بازرسی از بخش خبوشان صورت گرفته و اسامی بیگانه احصاء و اصلاح می شود.

وی عنوان کرد: دستگاه هایی که به کارگاه ها، کارخانه ها، اماکن تولیدی و تجاری و خدماتی پروانه تاسیس و پروانه کسب یا بهره برداری یا اجازه تولید و ادامه فعالیت می دهند موظفند پیش از صدور پروانه و اجازه فعالیت به متقاضیان ،ابلاغ کنند تانسبت به انتخاب نام موسسه یا محصولات خود و گزینش نام فارسی اقدام نمایند.

نظری در پایان افزود: مدیران اماکن تجاری می توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص انتخاب نام مناسب برای مکان تجاری و تولیدی خود اقدام نمایند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.