قدس آنلاین: مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با اشاره به برنامه ريزي هاي اين اداره كل براي ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به گردشگران گفت: ارائه خدمات بهتر و ماندگاري بيشتر گردشگران هدف سازماني ماست.

ارائه خدمات بهتر و ماندگاري بيشتر گردشگران هدف سازماني ماست

به گزارش قدس آنلاین، حسین زارع صفت در همايش هواپيمايي فلاي دبي كه با حضور مسئولان دولتي و بخش خصوصي صنعت گردشگري در هتل پارس مشهد برگزار شد با بيان اينكه اين خدمات رساني به قوت و جديت ادامه دارد گفت: ورود گردشگران خارجي به مشهد روبه افزايش است لذا بايد به گونه اي برنامه ريزي كرد كه ماندگاري آنان نيز بيشتر شود و در حقيقت تجارت از دريچه گردشگري  در مشهد توسعه يابد.

وي گفت: مشهد ظرفيت بالايي در جذب گردشگر دارد و در انواع گردشگري ها مي تواند پذيرايي زائران و گردشگران از كشورهاي مختلف باشد.

به گفته زارع صفت، حضور شركت هاي خصوصي و ايرلاين ها مي تواند امكان رقابت سالم را براي ارائه خدمات بهتر فراهم كند.

وي با بيان اينكه در مشهد سه محور اصلي براي توسعه گردشگري داريم گفت: گردشگري زيارت، گردشگري سلامت و گردشگري سياحت سه محور اصلي گردشگري در مشهد است.

وي افزود: مشهد قطب دوم گردشگري سلامت در ايران است كه داراي مراكز علمي و درماني زيادي است و ايجاد كريدورهاي ارتباطي مشهد در معادلات منطقه اي بسيار تاثير گذار است و وجود بيشترين دفاتر و نمايندگي هاي خارجي ايرلاين در مشهد است.

وي افزود: در تقسيم بندي انواع گردشگري در مشهد گردشگري تاريخي و فرهنگي و نيز گردشگري طبيعي و موضوع طبيعت گردي نيز از اهميت بسيار بالايي برخودار است.

مدير كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي با بيان اينكه بايد در استان مقاصد گردشگري جديدي تعريف كنيم افزود: مقاصد و محورهايي مانند كلات، نيشابور، تربت جام، گناباد  و ... از اهميت بسيار بالايي برخوردار هستند.

زارع صفت ادامه داد: وجود مشاهير بزرگ علم و ادب ايران در خراسان همچون فردوسي، خيام، عطار و ... در جذب گردشگر تاثير گذار است.

وي يادآور شد: يكي از راه هاي اصلي برون رفت  از مشكلاتي مانند بيكاري و عدم درآمدزايي، توجه به توسعه گردشگري و نهادينه كردن فرهنگ گردشگري در ايران است و ما از سرمايه گذاراني در اين حوزه گردشگري در استان خراسان رضوي استقبال مي كنيم.

در ادامه اين مراسم همچنين محمد باقر قاسم زاده مدير كل فرودگاهاي  استان خراسان رضوي، ولي زاده رئيس انجمن صنفي دفاتر خدمات گردشگري استان و تعدادي از مديران بخش دولتي و خصوصي صنعت گردشگري سخنراني كردند و مراسم با تقدير از تعدادي ازدست اندركاران صنعت گردشگري استان به پايان رسيد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.