۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 314434

محسن بنگريكي از دوستان نزديك هادي نوروزي بود كه حالا درغم فراغ يارش مي گريد. بنگراعتقاد دارد كه پرسپوليس را رفتن هادي تضعيف شده است...

بنگر: فوت هادي پرسپوليس را تضعيف كرد

به گزارش قدس آنلاين، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و نزدیکترین دوست به کاپیتان فقید پرسپولیس می‌گوید که به هادی نوروزی حسودی‌اش شده است.

 

محسن بنگر درباره درگذشت هادی نوروزی اظهارکرد: ما یکی از بهترین دوستان‌مان را از دست دادیم. واقعیت این است که با رفتن هادی تیم ما تضعیف شده زیرا بهترین بازیکن‌مان را از دست داده‌ایم. من رابطه صمیمی با او داشتم و الان که رفته است واقعا روزهای سختی را تحمل می‌کنم.

او در ادامه درباره مراسم ترحیم و خاکسپاری نوروزی هم گفت: وقتی مراسم هادی را دیدم به او حسودی کردم. حضور خیل عظیمی از مردم و همین طور اهالی ورزش در مراسم او نشان داد که هادی چه مرد بزرگی بوده است. مطمئنا نبود او را همیشه حس می‌کنیم.

بنگر درباره مطالبات نوروزی از باشگاه پرسپولیس هم گفت: هادی مطالباتی دارد که باید پرداخت شود. البته مدیران باشگاه در تلاش هستند و ما هم به دنبال این هستیم تا هرچه زودتر مطالباتش پرداخت شود. البته ما به دنبال این هستیم تا از طریق افراد بزرگ بتوانیم به خانواده نوروزی کمک مالی کنیم تا آنها مشکلی در آینده نداشته باشند.

وی با بیان اینکه هانی یادگار هادی است، اظهارکرد: نباید با تصمیمات احساسی آرامش هانی را بگیریم. او یادگار دوست ماست و مطمئنا همیشه مراقبش خواهیم بود اما بعضی از دوستان با تصمیمات احساسی می‌گویند در تمام بازی ها هانی را به ورزشگاه بیاوریم و یا از اینجور کارها بکنیم. باید طوری رفتار کنیم که آرامش فرزند هادی و خانواده اش حفظ شود.

بنگر در ادامه درباره آینده پرسپولیس خاطرنشان کرد: انگیزه بالایی داریم تا با کسب عنوان قهرمانی روح هادی را شاد کنیم اما همانطور که گفتم نبود هادی تیم را تضعیف کرده است. ما نبود او را حس می‌کنیم زیرا بهترین بازیکن تیم ما بود.

وی در پایان خاطرشان کرد: از محمود احمدی نژاد، رحمان احمدی، هادی عقیلی، امیرحسین صادقی و کلیه افرادی که از شهرستان برای مراسم هادی آمدند تشکر می‌کنم. البته از همه هوادارانی که در مراسم تشییع و همین‌طور خاکسپاری آن مرحوم شرکت کردند نیز تشکر می‌کنم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.