سینا حسینی :یادداشت و گزارش دیروز سرویس ورزش روزنامه قدس در انتقاد به ارسال پیامک برای هم دردی با خانواده نوروزی در برنامه ۹۰ دوشنبه شب جنجال بزرگی را در فضای مجازی به راه انداخت

 اختصاص  بخشی از درآمد پیامک ها  به بنیادهای خیریه

 تا جاییکه خبرنگاران ورزشی نویس و هواداران فوتبال نسبت به این موضوع واکنش های متعددی نشان دادند.

منتقدان با نقد عملکرد فردوسی پور این اقدام را یک بازی رسانه ای توصیف کردند اما در آن سو حامیان تهیه کننده برنامه 90 طرح سوال نظر سنجی پیامکی برنامه 90 را یک حرکت ارزشمند توصیف کردند و مدعی شدند هواداران و مخاطبان برنامه تلویزیونی 90 با این کار توانستند همدردی خود را با خانواده بازیکن فقید تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کنند.

اما در لا به لای اظهارات منتقدان و حامیان برنامه 90 یک موضوع جالب توجه مطرح شد که اگر تهیه کنندگان برنامه 90 به سمت عملیاتی کردن این پیشنهاد بروند می توان در آینده شاهد یک حرکت خیرخواهانه وعام المنفعه از سوی برنامه 90 بود. منتقدان به عادل فردوسی پور پیشنهاد دادند برای جلوگیری از حرف و حدیث های حاشیه ای مذاکره رسمی با مدیران ارشد اپراتورهای تلفن همراه صورت بگیرد که بخشی از درآمد مربوط به ارسال پیامک کاربران تلفن همراه به بنیادهای خیریه تعلق بگیرد تا ابهامی برای منتقدان به وجود نیاید.

منتقدان بر این عقیده اند این حرکت می تواند انگیزه مشارکت مردمی در نظرسنجی های اینچنینی را افزایش دهد به همین علت بهتر است برنامه سازان رسانه ای نسبت به انجام چنین حرکتی اقدامی سریع و به موقع داشته باشند. به بنیادهای خیریه معقول تر از سایر پیشنهاد هاست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.