حسین پورحسین: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در مراسم اعلام «پیام مهر» به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دبیرستان دخترانه سعدی ...

فعالیت ۲۳۰ هزار دانش‌آموز همیار پلیس با رویکرد پلیس اجتماعی در خراسان رضوی

  با اعلام اینکه آموزش و پرورش خراسان رضوی 230 هزار همیار پلیس با رویکرد اجتماعی دارد، گفت: 35 هزار معلم فرهنگ یار پلیس و 17 هزار سرویس مدارس در خدمت به پلیس اجتماعی با نیروی انتظامی همیار هستند و پلیس با ایجاد همدلی و همزبانی با دانش‌آموزان و معلمان امنیت و آرامش را در جامعه برقرار کرده است.

سیدجواد حسینی، با بیان اینکه کارگاه‌های پیشگیری از آسیبهای اجتماعی با پنج هزار کارگاه با پوشش 440 هزار دانش‌آموز و سه هزار همکار فرهنگی، مدارس را کانون امنیت در برابر آسیبهای اجتماعی قرار داده‌اند، افزود: در سال تحصیلی 94-93 دانش‌آموزان خراسان رضوی 9 هزار گفتمان دینی و سه هزار گفتمان سیاسی و اجتماعی را در راستای امنیت پایدار و جامعه محور و مردم نهاد در قالب برنامه‌های فرهنگی، آموزه‌های دینی و جشنواره‌ها برگزار کرده‌اند.

سردار امیری مقدم فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: «پیام مهر» توسط آموزش و پرورش خراسان رضوی نشانگر ارتباط مثال‌زدنی مدیرکل آموزش و پرورش با نیروی انتظامی است که در جهت تعامل خلاقانه و فکر خلاق به ثمر نشسته است و بسیار متأسفیم که به دلیل بی‌تدبیری خاندان آل سعود فرهنگیان خراسان رضوی 15 همکار خود را در منا از دست داده‌اند.

خانم شریف‌الحسینی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد هم که میزبان این مراسم بود، گفت: امنیت جامعه مدیون جان برکفان نیروی انتظامی است و وظیفه آموزش و پرورش هم در سایه این امنیت و آرامش، تربیت آینده‌سازان کشور است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.