اخبار ويژه / روسیاهی دیگر برای سازمان ملل

بازداشت عوامل یک تیراندازی در بهبهان

فرارو: حسین ملک خدایی، فرماندار بهبهان از دستگیری چهار نفر در ارتباط با حادثه تیراندازی به رئیس بیمارستان این شهر خبر داد و گفت: این سوء قصد به دلیل انتقامجویی یک کارمند اتفاق افتاده است.

 

روسیاهی دیگر برای سازمان ملل

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس شصت و هشتمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد به جرم دریافت بیش از یک میلیون دلار رشوه و تقلب مالیاتی در نیویورک دستگیر شد.

 

شهادت یک مدافع حرم در سوریه  

ایسنا: علیرضا قنواتی، از مدافعان حرم اهل‌ بیت(ع)، در سوریه به شهادت رسید. علیرضا قنواتی که سیزدهمین شهید مدافع حرم خوزستان است؛ از اهالی شهرستان امیدیه بود که در سوریه به شهادت رسید.

 

حمله انتحاری داعش در یمن

فرادید: عوامل انتحاری گروه تروریستی داعش با حمله به عدن و مسجدی در صنعا، 22 نفر را کشتند.

 

تعطیلی بیمارستان‌های ایران در مکه و مدینه

تسنیم: پیرحسین کولیوند، مدیر عملیات پزشکی حج، با اعلام زمان تعطیلی بیمارستانهای هلال احمر در مکه و مدینه به تسنیم اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به کاهش تعداد حجاج در شهرهای مکه و مدینه، بیمارستان‌های جمعیت هلال احمر در شهرهای مکه و مدینه بتدریج و با توجه به روند کاهش زائر تعطیل می‌شود.

 

بیعت گیری زوری‌به روش داعش

مشرق: گروه تروریستی تکفیری داعش از توبه و بیعت تعدادی از نیروهای گروه‌های مخالف خود با ابوبکرالبغدادی در محله حجرالاسود در حاشیه جنوبی شهر دمشق خبر داده است. بنابر تصاویر منتشر شده، این افراد با زور اسلحه با داعش بیعت کرده اند.

 

تکذیب حمله به کنسولگری ایران در بصره

جهان: مقامهای کنسولگری ایران در بصره ادعای برخی رسانه‌های کُرد در خصوص حمله به این کنسولگری را تکذیب کردند. برخی سایتها ادعا کرده بودند که گروهی از طرفداران محمد سرخی، روحانی عراقی به کنسولگری ایران حمله برده و بخش هایی از آن را تخریب کرده اند.

 

طلاب  افکار یزیدی را از بین ببرند 

فردا: آیت‌ا... نوری‌همدانی از مراجع عظام تقلید در جلسه درس خارج فقه در مسجد اعظم قم به مبلغان مجالس حسینی، گفت:   از آنجایی که کل یوم عاشوراست، طلاب باید افکار یزیدی را که امروز در جامعه وجود دارد، با رفتار و سخنان خود از بین ببرند.

 

آل سعود  جاسوس انگلیس است

کانال 4 تلویزیون انگلیس: دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس در پاسخ به این سؤال که دلیل حمایت لندن از رژیم آل سعود چیست، پاسخ داد: «اطلاعات جاسوسی و امنیتی مهمی که عربستان از منطقه در اختیار ما می‌گذارد، دلیل این حمایت است».

 

شهادت عامل عملیات ضد صهیونیستی

خبرگزاری قدس: نظامیان ارتش صهیونیستی دیروز یک دختر فلسطینی را به ضرب گلوله در بخش قدیمی قدس به شهادت رساندند. صهیونیستها اعلام کرده اند که این دختر با سلاح سرد دو صهیونیست شهرک نشین را زخمی کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.