قدس آنلاین: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار مهمترین هدف از نظارتهای بهداشتی را تامین سلامت شهروندان و مصرفکنندگان عنوان کرد و اظهارداشت: شبکه دامپزشکی شهرستان با کنترلهای مستمر بر زنجیره تولید و عرضه از توزیع غیربهداشتی فرآوردههای غیر بهداشتی جلوگیری میکند.

  تامین سلامت شهروندان و مصرف کنندگان  مهمترین هدف نظارتهای بهداشتی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، دکتر محمد حق شناس در جمع خبرنگاران افزود: طی بازدید کارشناسان این اداره، به مراکز توزیع فرآورده های خام دامی در خصوص رعایت مسائل بهداشتی و شرایط نگهداری فرآورده های خام دامی، استفاده از روپوش، دستکش و کلاه در حین کار تذکرات لازم داده شد.

وی اظهار داشت: کارشناسان این اداره تمامی ایام هفته را در سطح شهر مشغول به گشت زنی و نظارت مستقیم بر توزیع و فروش انواع فرآورده های خام دامی در فروشگاه ها و مراکز توزیع این مواد می باشند.

حق شناس جهت ارتقاء وضعیت بهداشتی و سلامت جامعه خاطر نشان کرد: با توجه اهمیت فسادپذیری مواد غذایی و پروتئینی، توصیه می شود شهروندان عزیز فرآوردههای خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز فروش و عرضه مجاز تهیه و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضاء حتما توجه کنند.

وی اعلام کرد: کارشناسان دامپزشکی شهرستان در طی بازرسی ها از مراکز توزیع فرآوردههای خام دامی، 105کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف کشف و ضبط کردند

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار با اشاره به حضور مداوم گروههای نظارتی در بازرسی از مراکز مختلف توزیع فرآوردههای خام دامی مانند مرغفروشیها، قصابیها، محل نگهداری فرآوردههای خام دامی و همچنین خودروهای حمل کننده مواد خام دامی در شهرستان تصریح کرد: کنترل و نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بدون همکاری شهروندان دشوار است و همکاری وگزارشات مردمی درخصوص مواردغیربهداشتی بسیارمؤثرخواهدبود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.